Nasz personel

W naszych poradniach pracuje zespół kilkunastu doświadczonych neurologopedów, logopedów, psychologów oraz terapeutów, legitymujących się bogatym doświadczeniem zawodowym zdobytym zarówno na studiach specjalistycznych jak i na studiach podyplomowych,  kursach i  szkoleniach specjalistycznych.

Wszyscy specjaliści posiadają dyplomy i certyfikaty w wymaganych zakresach wiedzy, co gwarantuje świadczenie usług na wysokim poziomie. Stanowimy zespół ambitnych i dynamicznych specjalistów dbających o swój stały rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.

 

Anna Woźniakowska – dyrektor Poradni Logopedycznej LOGANN, spec.zaburzeń mowy, neurologopeda, terapeuta mowy.

    Wykształcenie:

  • Uniwersytet Medyczny w Lublinie
  • Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie – studia podyplomowe na kierunku logopedia
  • Studia podyplomowe z neurologopedii

    Certyfikaty:

  • certyfikat zawodowy logopedy
  • certyfikat terapeuty mowy
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Nowoczesne technologie w leczeniu osób po udarze mózgu”
  • certyfikat uczestnictwa „RETT Edukacja – systemy śledzące wzrok i umożliwiające obsługę komputera za pomocą wzroku jako wsparcie osób z zespołem RETT’a i innymi niepełnosprawnościami”

    Doskonalenia zawodowe:

  • szkolenie z zakresu diagnozy i terapii afazji
  • szkolenie z zakresu rehabilitacji głosu i mowy u osób po laryngektomii
  • szkolenie z zakresu diagnozy i terapii jąkania
  • szkolenie z zakresu wielospecjalistycznej terapii dzieci z rozszczepami
  • kurs logopedii praktycznej
  • szkolenie „Video Home Training”
  • szkolenie z zakresu techniki mowy i emisji głosu
  • sympozjum naukowe – Komunikacja w Zaburzeniach Neurologicznych
  • udział w konferencjach naukowych (VII Międzynarodowa Konferencja Krajów Europy Środkowej i inne)

    Dyplomy uznania i podziękowania za profesjonalizm, otrzymane od:

  • dyrektora Branżowej Kasy Chorych
  • rektora Uniwersytetu Warszawskiego
  • studentów Uniwersytetu Warszawskiego
  • pacjentów dorosłych i rodziców pacjentów Poradni

    Doświadczenie zawodowe:

  • praca w Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie-Poradnia Zdrowia Psychicznego
  • nauczyciel  akademicki w latach 2004/2005
  • kształtowanie umiejętności praktycznych u studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz innych uczelni kształcących logopedów
  • własna praktyka zawodowa w zakresie leczenia zaburzeń mowy (25 letni staż pracy)
  • diagnoza i terapia logopedyczna , diagnoza i terapia neurologopedyczna dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami w komunikacji werbalnej

    Szkolenia:

  • Komunikacja ma znaczenie. Strategie AAC w pracy z dorosłymi osobami
  • z poważnymi problemami w porozumiewaniu się.
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy. Wczesna opieka logopedyczna
  • nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.
  • Ocena ruchomości języka w odniesieniu do wędzidełka języka w aspekcie czynności
  • prymarnych i artykulacji
  • Komunikacja w zaburzeniach neurologicznych-diagnoza afazji
  • AAC w pracy z dorosłymi osobami z nabytymi trudnościami w porozumiewaniu się (apraksją, afazją, postępującymi chorobami układu nerwowego)
  • Terapia opóźnionego rozwoju mowy
  • Diagnoza interdyscyplinarna dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się werbalnym
  • Skuteczne techniki płynnego mówienia
  • Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na rozwój mowy u dzieci
  • Ćwiczenia zmniejszające nosowanie u dzieci i osób dorosłych
  • Masaż wg Castillo Moralesa - punkty neuromotoryczne
  • Badanie logopedyczne - Dyzartria (wg Frenchay Dysarthria Assessment)
  • Bierność osób z dysfunkcjami mózgu i sposoby jej przezwyciężania
  • Emisja głosu - ustalenie wysokości głosu odpowiedniego dla danej osoby
  • Odruchy niemowlęce w obrębie twarzy i ich wpływ na artykulację
  • Covid-19 Rehabilitacja logopedyczna
  • "Motoryczny trening karmienia w aspekcie funkcji prymarnych - diagnoza, terapia, warsztat logopedyczny" - Instytut Edukacji Logopedycznej
  • ,,Elektrostymulacja w logopedii" - szkolenie z wykorzystaniem Aparatu Ecostim54/ Ecostim100 zgodnie ze standardami użytku i licencji producenta.

 

Aleksandra Majewska - Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, neurologopeda


Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski Wydział polonistyki, filologia polska
  • Uniwersytet Warszawski - Logopedia - Studia Podyplomowe

Szkolenia:

  • Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u osób chorych neurologicznie
  • Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Terapia manualna w logopedii
  • Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslali
  • Efektywne postepowanie w przypadku sygmatyzmu właściwego
  • Spektrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej
  • Rotacyzm- metodyka postępowania w terapii rotacyzmu
  • Opóźniony a zaburzony rozwój mowy-diagnoza różnicowa i wskazówki do działań
  • Pozycja spoczynkowa języka
  • Staw-skroniowo-żuchwowy wyzwaniem logopedy-podejście przyczynowo-objawowo-funkcjonalne
  • Diagnoza funkcjonalna i terapia afazji u osób dorosłych
  • Opóźniony rozwój mowy - rozwiązania praktyczne
  • Programowanie języka u osób dorosłych z afazją (Metoda Krakowska)
  • Zaburzenia języka o podłożu neurologicznym
  • Afazja u osób dorosłych
  • Lateralizacja w terapii logopedycznej - diagnostyka, znaczenie, terapia
  • Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
  • Rotacyzm - terapia krok po kroku
  • Techniki Metody Krakowskiej w pracy z dorosłymi osobami z afazją
  • Diagnoza, terapia i specjalne potrzeby edukacyjne dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD).
  • Zespoły otępienne: diagnoza i terapia zaburzeń językowych i komunikacyjnych
  • Jąkanie - sesja pytań i odpowiedzi
  • Choroba Alzheimera - co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie kroki podjąć w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii
  • Dyzartria wyzwaniem logopedy
  • GORA - Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów (część teoretyczna i praktyczna)
  • Diagnozowanie niespecyficznych zaburzeń rozwoju mowy u dzieci ze schorzeniami neuropsychiatrycznymi
  • 100 pomysłow na afazje - trening umiejętności pragmatycznych oraz odbioru informacji
  • 100 pomysłów na afazje - trening tworzenia wypowiedzi,czytania i pisania
  • Afazja - to proste. Jak diagnozować i opisać zaburzenia językowe u dorosłych
  • Tradycyjna a strategiczna terapia dyslalii obwodowej
  • Lewa półkula mózgu i jej zaburzenia-diagnoza i terapia w ujęciu praktycznym
  • Pacjent z uszkodzeniem prawej półkuli mózgu-wskazowki do diagnozy i terapii
  • Jak sobie radzić z nosowaniem w praktyce logopedycznej.
  • Choroby neurozwyrodnieniowe- praca w zespole interdyscyplinarnym.
  • Diagnoza i terapia dyzartrii
  • Zróżnicowanie anatomiczne i funkcjonalne półkul mózgowych
  • Dysfunckje i parafunkcje narządu mowy oraz ich wpływ na mowę
  • Terapia logopedyczna u pacjentów wybudzanych ze śpiączki i z zespołem zamknięcia
  • Seplenienie międzyzębowe - postępowanie terapeutyczne
  • Zaburzenia poznawcze u osób dorosłych z afazją
  • Oddychanie w praktyce logopedycznej
  • Dysfagia neurogenna u osób doroslych
  • Covid 19- rehabilitacja logopedyczna
  • Zaburzenia poznawcze u chorych po incydentach neurologicznych
  • Diagnoza i terapia rotacyzmów
  • Motoryczne zaburzenia mowy – dyzartria
  • Emisja głosu
  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym
  • ORM - autorska propozycja postępowania z dziećmi w wieku przedszkolnym
  • Dziecko z padaczką w diagnozie i terapii logopedycznej
  • Dziecko z afazją w szkole i przedszkolu
  • Terapia logopedyczne głosek tylnojęzykowych oraz nowa metoda wywołania [k], [g]
  • Rotacyzm - autorska terapia rotacyzmu A. Banaszkiewicz
  • Motoryczne zaburzenia mowy - apraksja
  • Terapia logopedyczna u pacjentów z zaburzeniami otępiennymi
  • Zespoły objawów afatycznych u dorosłych
  • Prawa półkula mózgu - czy potrzebne jest wsparcie logopedy
  • Mowa bezdźwięczna,kinestezja artykulacyjna - postępowanie logopedyczne
  • Podstawy anatomii dla logopedów- mięśnie głowy i szyi
  • Komunikacja z osobą starszą
  • Zmiany funkcjonowania poznawczego w procesie starzenia się
  • Certyfikowane szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzie Karta Oceny Słuchu Fonemowego (233/2021/KOSF)
  • Jak spowolnić bardzo szybka i niewyraźną mowę u osoby dorosłej
  • Wędzidełko - studia przypadków
  • Diagnoza i ortodoncja dla logopedów- diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustnotwarzowego w ujęciu ortodontycznoneurologopedycznym.
  • Pacjent z rozszczepem podniebienia w gabiencie logopedycznym
  • Nosowanie i ćwiczenia podniebienia miękkiego w praktyce logopedycznej
  • Plastrowanie statyczne i dynamiczne
  • AAC - alternatywne i wspierające formy komunikacji

 

mgr Dorota Danisz - audiofonolog, protetyk słuchu, logopeda

Wykształcenie:

  • Warszawski Uniwersytet Medyczny - kierunek Audiofonologia z protetyką słuchu
  • Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie - logopedia

Szkolenia:

  • Logorytmika - ruch słuch słowo ProCentrum
  • Elementy Metody Werbo-Tonalnej
  • Opóźniony Rozwój Mowy

Doświadczenie:

  • Audiofonolog w Centrum Medycznym Medicover Warszawa od 2018 roku
  • Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku
  • Protetyk słuchu w Medika Aparaty Słuchowe (IV 2017- VI 2018)
  • Audiofonolog w Centrum Medyczne Aurismed, (VI 2016 - III 2017)
  • Logopeda w Poradni Psychologicznej EGO (2019)
  • Praktyki logopedyczne w Instytut "Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka" (2019)
  • Praktyki w Specjalistycznym Ośrodku Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wada Słuchu PZG (2016)

 

Aleksandra Machura - psycholog, psychoterapeuta, pedagog

Absolwentka psychologii klinicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-resocjalizacyjnej. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, terapii pedagogicznej oraz edukacji i potrzeb rewalidacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie w trakcie całościowego kursu psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stażach, m.in. w Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju SWPS, na Oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bródnowskiego w Warszawie, prowadząc warsztaty wychowawcze dla rodziców w warszawskich żłobkach, a także jako psycholog, pedagog i doradca zawodowy podczas kilkunastoletniej pracy w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum.
Prowadzi terapię z osobami dorosłymi, dodatkowo specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Pracuję  w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii schematu.

 

mgr Justyna Berger-Kubiak - polonista, logopeda, neurologopeda

    Ukończone szkolenia:

  • Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu się
  • Dysleksja rozwojowa: teoria i diagnoza. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
  • Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy- wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż
  • Kontakt i komunikacja dorosłego z małym dzieckiem niepełnosprawnym
  • Terapia ustno- twarzowa i stymulacja sensomotoryczna osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym
  • Elastic Therapeutic Taping in Head, Neck and Orofacial disorders.
  • K – TAPING W LOGOPEDII – Metoda plastrowania dynamicznego 20-21 luty 2016 Sosnowiec

    Certyfikaty:

  • TERAPIA RĘKI w wymiarze 16 godzin
  •  Umiejętności oralno-motoryczne, a Terapia Integracji Sensorycznej w wymiarze 12 godzin wykładów i ćwiczeń

 

mgr Paulina Lewandowska – logopeda, nauczyciel języka polskiego, neurologopeda w trakcie specjalizacji.  Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych oraz na oddziałach neurologicznych i otolaryngologicznych szpitali przy ul. Banacha oraz przy ul. Niekłańskiej. Od marca 2019 roku jestem zatrudniona w Poradni Logopedycznej LOGANN. Pracuję  z dziećmi z trudnościami artykulacyjnymi, z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także  wspieram rozwój mowy młodszych pacjentów,  u których umiejętności komunikacyjne nie pojawiły się w oczekiwanym czasie.  Sposoby oraz metody pracy dostosowuję do indywidualnych możliwości i poziomu rozwojowego Pacjentów. Odbyłam szkolenie z masażu logopedycznego od podstaw – podejście praktyczne oraz szkolenie z zakresu terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Tematem mojej pracy magisterskiej był stan mowy pacjentów z dysfunkcją móżdżku. W magisterium skupiłam się na ataksji rdzeniowo-móżdżkowej i związanej z nią dyzartrii ataktycznej. Swoje kompetencje w zakresie diagnozy i terapii neurologopedycznej poszerzam podczas specjalizacji  z neurologopedii na Uczelni Łazarskiego.

 

 

Dominika Gębska – logopeda, muzyk wokalista. Doświadczenie w pracy z Pacjentami zdobywała w Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi UCK WUM: w Pracowni Patofizjologii Głosu i Mowy, Pracowni Implantów Słuchowych, Pracowni Logopedycznej oraz w Przyszpitalnej Poradni Logopedycznej przy ul. Banacha, na Oddziale Neurologicznym w Szpitalu Bielańskim, na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim oraz w przedszkolach i szkołach podstawowych w Warszawie.

 

Wykształcenie:

  • absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

Szkolenia:

  • „Metoda werbo-tonalna. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego – zabawy fonetyczne” Europejski Dzień Logopedy „Usłysz mnie”, Warszawa
  • „Autyzm – szkolenie podstawowe”, ASAN Centrum Wspomagania Rozwoju, Warszawa
  • „Pacjent z dysfagią neurogenną w opiece logopedy. Aspekty diagnozy i terapii” UMCS, Lublin
  • Prowadzenie warsztatu z metody Lax Vox, Warsaw International Medical Congress, WUM, Warszawa
  • „Diagnoza zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie” dr hab. Jolanta Panasiuk
  • „Guguhopla – od zabawy do mówienia” dr M. Machoś
  • „Emisja głosu w pracy nauczycieli i pedagogów” Szkoła Zdrowego Głosu
  • „Emisja głosu w gabinecie logopedycznym” Akademia Logopedy
  • „Oddychanie w terapii logopedycznej” dr Mira Rządzka
  • „Opóźniony rozwój mowy. Terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy”
  • „Ankyloglosja. Krótkie wędzidełko języka”
  • "Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie” - Ewelina Mendala-Kwoczek
  • „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży” Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska
     

Wystąpienia na konferencjach naukowych:

  • zdobycie I miejsca za najlepszy referat „Nauczyciele w grupie wysokiego ryzyka zaburzeń i chorób zawodowych ze strony narządu głosu” podczas konferencji naukowej „Człowiek i jego środowisko” (UJK)
  • Koordynator warsztatu z metody „Lax Vox” podczas 15th Warsaw International Medical Congress – Warszawski Uniwersytet Medyczny
  • „Diagnoza i terapia logopedyczna w perspektywie światowej" - Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • Organizacja oraz czynny udział w "I Studenckiej Konferencji Dysfagia - przełknij to!" - Warszawski Uniwersytet Medyczny
  • „Logopedia - wiele kierunków, jeden cel" - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
  • „Białostockie Spotkania Młodych Logopedów. Med" Uniwersytet w Białymstoku
  • „Język jako świadectwo kultury. Język. Kultura. Społeczeństwo” – UJK w Kielcach

Publikacje:

  • „Rola rodzica w rozwoju kompetencji komunikacyjnej dziecka” w: Język jako świadectwo kultury. Język. Kultura. Społeczeństwo, cz 3, Kielce 2019
  • „Nauczyciele w grupie osób najbardziej narażonych na wystąpienie zaburzeń oraz chorób ze strony narządu głosu” w: Język jako świadectwo kultury. Język. Kultura. Społeczeństwo, cz. 4, Kielce 2020

 

Małgorzata Lewicka - pedagog, logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny

Wykształcenie:

  • SGGW Studia Magisterskie -Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.
  • Uniwersytet Humanistyczny SWPS – Logopedia -Studia Podyplomowe

Certyfikaty:

  • Certyfikat MFT 9-99 sTArs – Terapia miofunkcjonala wg A. Kittel (uczestnictwo w szkoleniu uprawnia do prowadzenia terapii miofunkcjonalnej)

Szkolenia:

  • Ocena Funkcjonalna Traktu Ustno-Twarzowego. Mioterapia- E. Mendala – Kwoczek.
  • Terapia miofunkcjonalna Wg. A. Kittel Mft 9-99. Barbara Paradowska.
  • Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne. Mgr. Aleksandra Kaczyńska.
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego - Małgorzata Gawryl.
  • Wędzidełko: ocena, przygotowanie do podcięcia i opieka po zabiegu.
  • Rotacyzm - metodyka postępowania w terapii rotacyzmu.
  • Afazja u osób dorosłych.

Doświadczenie:

  • Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku. Zajmuje się prowadzeniem terapii logopedycznej i miofunkcjonalnej pacjentów z trudnościami artykulacyjnymi, dyslalia, ankyloglosją oraz z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
  • Praktyka specjalistyczna na oddziale neonatologicznym w Szpitalu Klinicznym im. prof. W. Orłowskiego w Warszawie
  • Praktyka specjalistyczna w Przychodni Rehabilitacyjnej dla Dzieci i Młodzieży.
  • Praktyka specjalistyczna w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.
  • Praktyka specjalistyczna w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie
  • Praktyka specjalistyczna w Przedszkolu Specjalnym nr 249 w Warszawie
  • Praktyka w Szkole Podstawowej przy Fundacji Pomocy Niepełnosprawnym
  • Praktyka specjalistyczna w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornej
  • Praktyka specjalistyczna w licznych poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, szkołach podstawowych, przedszkolach w warszawie.
  • Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu The English Playhouse od 2017 roku.

 

mgr Weronika Kamińska – logopeda


Wykształcenie:

  • Studia I stopnia na kierunku logopedia realizowanym na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
  • Studia II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanym na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym


Szkolenia:

  • Przychodzi dziecko do logopedy. Jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę logopedyczną?
  • Ankyloglosja- krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
  • Szkolenie wewnętrzne w Poradni Logopedycznej Logann z zakresu terapii miofunkcjonalnej.
  • Głoski K/G
  • Dyslalia wieloraka
  • Głoski F/W
  • Terapia dyslalii od teorii do praktyki
  • Seplenienie
  • Głoski TDN/L
  • Rotacyzm
  • Głoski dźwięczne i bezdźwięczne
  • Szereg szumiący

 

Marta Zdyb – logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, logorytmiki


Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski, kierunek logopedia ogólna i kliniczna, studia I stopnia - licencjat
  • Uniwersytet Warszawski, kierunek logopedia ogólna i kliniczna, studia II stopnia – magister
  • Collegium Humanum, kierunek neurologopedia, studia podyplomowe – w trakcie
  • Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – kurs I oraz II stopnia z zakresu integracji sensorycznej


Szkolenia:

  • SMURF - Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie - mgr Ewelina Mendala-Kwoczek
  • Masaż logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne – mgr Aleksandra Kaczyńska
  • Kinestotaping w logopedii, medycynie estetycznej twarzy i fizjoterapii stomatologicznej – dr hab. Ewa Mikołajewska
  • Logorytmika - ruch, słuch, słowo – mgr Ewa Bombol
  • Niemowlak u logopedy, część I – wprowadzenie - dr n. hum. Marzena Machoś
  • Niemowlak u logopedy, część II - Miobobo © (krótkie wędzidełko języka u niemowląt - podejście praktyczne) - dr n. hum. Marzena Machoś
  • ORM-36: Jak rozgryźć opóźniony rozwój mowy? 8 kroków do efektywnej terapii – mgr Marta Czajka
  • Opóźniony rozwój mowy. Autyzm w praktyce logopedycznej -  mgr Dominika Szczepanik
  • Analiza złożonych przypadków logopedycznych -diagnoza i postępowanie terapeutyczne - mgr Katarzyna Szłapa

 

Dorota Puziuk - Logopeda, Terapeuta emisji głosu
Wykształcenie:

  • 2016 – 2021 Uniwersytet Warszawski - kierunek Logopedia Ogólna i Kliniczna
  • 2012 – 2016  Studium Aktorskie im. A. Sewruka przy Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie - aktor dramatu

Doświadczenie:

  • 2021 -  Poradnia logopedyczna „Logann”
    • Terapia indywidualna (dyslalia, ORM, dyzartria, emisja głosu, niepłynność mowy)
    • Staż logopedyczny
  • 2018 – 2020 Planeta Warszawa, półkolonie
    • Prowadzący warsztatów, wychowawca
  • 2018 - 2020 Centrum Edukacji Filmowej
    • Prowadzący pokazów multimedialno-edukacyjnych dla dzieci
  • 2016 – 2017 Zajęcia indywidualne z dorosłymi i młodzieżą
    • Instruktor teatralny
  • 2016 – 2017 Niepubliczne przedszkole „Bratek” w Olsztynie
    • Instruktor teatralny, zajęcia grupowe
  • 2013 – 2016 Teatr im. S. Jaracza w Olsztynie
    • Aktor

Odbyte Warsztaty i Szkolenia:

  • 2021 – Terapia Miofunkcjonalna, Prow. Eliza Trojanowska
  • 2021 – Szkolenie z zakresu Dyslalii, Prow. Marta Czajka
  • 2021 – Szkolenie „Jak wywołać głoskę R”, Prow. Marta Czajka
  • 2021 – Szkolenie „Wędzidełko okiem praktyka – diagnoza, terapia przed i po zabiegu”
  • 2021 – Zabawy logopedyczne w żłobku i przedszkolu, Prow. Mgr. Karolina Hzacent
  • 2021 – Zabawy stymulujące rozwój emocjonalny, Prow. Emilia Pisarzowska-Izbińska
  • 2021 – Zabawy paluszkowe w żłobku i przedszkolu, Prow. Mgr. Marta Patalong
  • 2020 – Logorytmika – zabawy i scenariusze logorytmiczne – szkolenie
    • Teczka Logopedy; Baas Logopeda
  • 2017 – 2020 Praktyki Uniwersytetu Warszawskiego
    • logopedia szkolna i przedszkolna (Niepubliczne Przedszkole Sióstr Niepokalanek w Warszawie, SP 340 w Warszawie)
    • terapia osób po laryngektomii ( Centralny Szpital Kliniczny UCK WUM)
    • terapia osób po udarach (Szpital Grochowski w Warszawie, Poradnia „Logann” w Warszawie)
    • terapia dzieci z zaburzeniami (PPP nr24 w Warszawie, PPP nr5 w Warszawie)
    • terapia osób z zaburzeniami płynności mowy (SPPP „TOP” w Warszawie)
    • terapia osób z zaburzeniami słuchu (Instytut Głuchoniemych, Polska Fundacja Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym)
  • 2016 – Warsztaty z Dykcji i Emisji głosu, Prow. Magdalena Zaorska
  • 2014 – Warsztaty z zakresu Techniki Aleksandra

 

Marlena Kondej - fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta ręki
 
Wykształcenie:
 
  • 2018-2019 Studia podyplomowe w WSPiA O/Z w Warszawie - Terapauta Integracji Sensorycznej
  • 2013-2015 Studia magisterskie w Akademi Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie - magister fizjoterapii, specjalizacja w ortopedii
Szkolenia:
 
  • SCOLAR Stosowana Analiza Zachowania (2022)
  • Acentrum Szkolenia S.C.A Giczewska, W. Bartkiewicz) Terapia Ręki (2019)
  • Kręgosłup- osteopatyczna diagnostyka i leczenie (mgr. Bogusław Mazur D.O) (2018 - IV MODUŁY)
  • Kinezjotaping Polska Kurs z kinesiotapingu (stopień podstawowy i rozszerzony) (2013)
Doświadczenie:
 
  • Fizjoterapeuta/Terapeuta Integracji Sensorycznej/Koordynator Fizjoterapii
  • Terapeutyczny Punkt Przedszkolny "Małe Kajtki" (09/2020 - obecnie)
  • Fizjoterapeuta/Terapeuta Integracji Sensorycznej/Terapeuta Ręki/Manager Rehabilitacji
  • Oxygen Fitness&Wellness Club Sp. z o.o. (12/2016 - obecnie)
  • Projekt unijny - rehabilitacja dziecięca w przedszkolach integracyjnych (2018 - 2019)

 

Dorota Hajda - logopeda
Wykształcenie:

  • Uniwersytet Warszawski, Logopedia ogólna i kliniczna

Kursy, szkolenia:

  • AAC - komunikacja alternatywna i wspomagająca, zorganizowane przez Przedszkole Terapeutyczne Ooniwerek Fundacji Koocham
  • Połykanie w logopedii - wskazówki do diagnozy i terapii
  • Szkolenie z terapii miofunkcjonalnej
  • Zabawy w terapii ORM
  • Frenotomia - ćwiczenia i masaże
  • Jak działa głos - w studio doskonalenia głosu Voice Progress

 

Paulina Jakimiak - Logopeda
Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Doświadczenie w pracy z pacjentami zarówno dorosłymi, jak i dziećmi zdobywała na licznych praktykach m. in: na Oddziale Neurologicznym w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim w Warszawie, w Klinice Otolaryngologii w Centralnym Szpitalu Klinicznym, a także w placówkach oświatowych.    
Szczególnie interesuje się zaburzeniami mowy o podłożu neurologicznym, a także świadomością na temat tych zaburzeń.
Współorganizatorka I Studenckiej Konferencji Logopedycznej „Dysfagia-przełknij to!”.

Szkolenia:

  • Zaburzenia mowy po przebytym udarze mózgu u pacjentów dorosłych
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
  • Seplenienie międzyzębowe - diagnoza, metody korekcji i terapii
  • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
  • SMURF - Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
  • Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym - mgr Gabriela Lorens
  • Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym - dr Mira Rządzka
  • ORM bez teorii I i II edycja - mgr Marta Czajka
  • Terapia dzieci z zaburzeniami pochodzenia korowego cz. 1
  • Opóźniony rozwój mowy - terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy

 

Agnieszka Ziętarska – logopeda, nauczyciel języka polskiego, neurologopeda. Jestem absolwentką kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Uniwersytecie Warszawskim (studia licencjackie) oraz pedagogiki specjalnej, specjalność logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (studia magisterskie). Moje prace dyplomowe dotyczyły zaburzeń mowy i języka osób z trisomią 21. Na co dzień pracuję głównie z dziećmi z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Szkolenia:

  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza – terapia – masaż
  • Picture Exchange Communication System – Poziom 1
  • Modelowanie bez tajemnic
  • Logorytmika
  • Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
  • Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu
  • AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się
  • Nauka czytania od sylaby do zdania

 

mgr Anna Skotnicka - pedagog specjalny, terapeuta Metody Warnkego, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchowej Johansen IAS, dyplomowany terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Metody Krakowskiej, hipoterapeuta. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, specjalność pedagogika terapeutyczna. Ukończyła I i II stopień kursu terapii Integracji Sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Od dziesięciu lat prowadzi terapię integracji sensorycznej, terapię ręki. Od sześciu lat zajmuje się Indywidualną Stymulację Słuchu Johansen IAS. Odbyła czteromiesięczną praktykę w terapii z dziećmi autystycznymi w Stanach Zjednoczonych. Uczestniczyła w delfinoterapii dzieci autystycznych. Wieloletni wolontariusz Warsztatów Terapii Zajęciowej. Prowadziła autoterapię dzieci z zaburzonym kontaktem pod okiem dr H. Olechnowicz przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym. Pracowała metodą Opcji. Odbyła stugodzinną praktykę z Metody Krakowskiej pod okiem Iwony Wójtowicz oraz wszystkie wymagane szkolenia z tego zakresu. Długoletni członek i  pracownik Fundacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Hej Koniku!”. Ukończyła kurs I stopnia metody INPP, Trening zastępowania agresji ART, kurs pracy z dzieckiem z ADHD w Centrum CBT.

 

Róża Błońska - neurologopeda - specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta integracji
sensorycznej, certyfikowany realizator PECS, certyfikowany terapeuta ręki.

Absolwentka studiów I i II stopnia na kierunku: Logopedia ogólna i kliniczna Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Katedrze i Klinice Otolaryngologii SPCSK w Warszawie, Katedrze i Klinice Neurologii SPCSK w Warszawie, na Oddziale Patologii Noworodka z pododdziałem Opieki Pośredniej i Opieki Ciągłej, Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Słabosłyszących nr 15 im. Ottona Lipkowskiego w Warszawie oraz Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Warszawie. Ukończyła roczny staż logopedyczno-terapeutyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń i kursów, a także konferencji. W swojej pracy zajmuje się diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Specjalizuje się również w diagnozie i terapii zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży oraz dorosłych, terapii logopedycznej dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, terapii dzieci ze spektrum autyzmu, zaburzeniami płynności mówienia o podłożu lingwistycznym i konsultacjami logopedyczno-ortodontycznymi. W terapii przyjęła responsywny styl pracy, który charakteryzuje się dostosowaniem działań terapeutycznych do poziomu rozwojowego każdego dziecka. Postępowanie terapeutyczne z pacjentem dotyczy przede wszystkim, reagowania, stwierdzania lub działania na rzeczywisty ,,stan’’ dziecka. Powyższy styl pracy umożliwia ukierunkowanie rodzaju interakcji na wcześniej wyznaczony cel terapii. Wykorzystuje również w swojej pracy zawodowej elementy programu terapeutycznego HANDLE (Holistic Approach to NeuroDevelopment and Learning Efficency), który jest holistycznym podejściem propagującym pracę z osobami z zaburzeniami rozwojowymi całościowo pod kątem układu nerwowego, dostosowania środowiska i diety. Współpracuje z innymi specjalistami, w celu ustalania metod i trybu postępowania terapeutycznego w zakresie komunikacji (werbalnej i niewerbalnej)