W naszych poradniach pracuje zespół kilkunastu doświadczonych neurologopedów, logopedów, psychologów oraz terapeutów, legitymujących się bogatym doświadczeniem zawodowym zdobytym zarówno na studiach specjalistycznych jak i na studiach podyplomowych, kursach i szkoleniach specjalistycznych.
Wszyscy specjaliści posiadają dyplomy i certyfikaty w wymaganych zakresach wiedzy, co gwarantuje świadczenie usług na wysokim poziomie. Stanowimy zespół ambitnych i dynamicznych specjalistów dbających o swój stały rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.
Anna Woźniakowska – dyrektor Poradni Logopedycznej LOGANN, spec.zaburzeń mowy, neurologopeda, terapeuta mowy.
Wykształcenie:
- Uniwersytet Medyczny w Lublinie
- Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie – studia podyplomowe na kierunku logopedia
- Studia podyplomowe z neurologopedii
Certyfikaty:
- certyfikat zawodowy logopedy
- certyfikat terapeuty mowy
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Nowoczesne technologie w leczeniu osób po udarze mózgu”
- certyfikat uczestnictwa „RETT Edukacja – systemy śledzące wzrok i umożliwiające obsługę komputera za pomocą wzroku jako wsparcie osób z zespołem RETT’a i innymi niepełnosprawnościami”
Doskonalenia zawodowe:
- szkolenie z zakresu diagnozy i terapii afazji
- szkolenie z zakresu rehabilitacji głosu i mowy u osób po laryngektomii
- szkolenie z zakresu diagnozy i terapii jąkania
- szkolenie z zakresu wielospecjalistycznej terapii dzieci z rozszczepami
- kurs logopedii praktycznej
- szkolenie „Video Home Training”
- szkolenie z zakresu techniki mowy i emisji głosu
- sympozjum naukowe – Komunikacja w Zaburzeniach Neurologicznych
- udział w konferencjach naukowych (VII Międzynarodowa Konferencja Krajów Europy Środkowej i inne)
Dyplomy uznania i podziękowania za profesjonalizm, otrzymane od:
- dyrektora Branżowej Kasy Chorych
- rektora Uniwersytetu Warszawskiego
- studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- pacjentów dorosłych i rodziców pacjentów Poradni
Doświadczenie zawodowe:
- praca w Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie-Poradnia Zdrowia Psychicznego
- nauczyciel akademicki w latach 2004/2005
- kształtowanie umiejętności praktycznych u studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz innych uczelni kształcących logopedów
- własna praktyka zawodowa w zakresie leczenia zaburzeń mowy (25 letni staż pracy)
- diagnoza i terapia logopedyczna , diagnoza i terapia neurologopedyczna dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami w komunikacji werbalnej
Szkolenia:
- Komunikacja ma znaczenie. Strategie AAC w pracy z dorosłymi osobami
- z poważnymi problemami w porozumiewaniu się.
- Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy. Wczesna opieka logopedyczna
- nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.
- Ocena ruchomości języka w odniesieniu do wędzidełka języka w aspekcie czynności
- prymarnych i artykulacji
- Komunikacja w zaburzeniach neurologicznych-diagnoza afazji
- AAC w pracy z dorosłymi osobami z nabytymi trudnościami w porozumiewaniu się (apraksją, afazją, postępującymi chorobami układu nerwowego)
- Terapia opóźnionego rozwoju mowy
- Diagnoza interdyscyplinarna dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się werbalnym
- Skuteczne techniki płynnego mówienia
- Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na rozwój mowy u dzieci
- Ćwiczenia zmniejszające nosowanie u dzieci i osób dorosłych
- Masaż wg Castillo Moralesa - punkty neuromotoryczne
- Badanie logopedyczne - Dyzartria (wg Frenchay Dysarthria Assessment)
- Bierność osób z dysfunkcjami mózgu i sposoby jej przezwyciężania
- Emisja głosu - ustalenie wysokości głosu odpowiedniego dla danej osoby
- Odruchy niemowlęce w obrębie twarzy i ich wpływ na artykulację
- Covid-19 Rehabilitacja logopedyczna
- "Motoryczny trening karmienia w aspekcie funkcji prymarnych - diagnoza, terapia, warsztat logopedyczny" - Instytut Edukacji Logopedycznej
Aleksandra Majewska - Logopeda, zastępca Dyrektora Poradni Logopedycznej Logann, terapeuta miofunkcjonalny
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski Wydział polonistyki, filologia polska
- Uniwersytet Warszawski - Logopedia - Studia Podyplomowe
Szkolenia:
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u osób chorych neurologicznie
- Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
- Terapia manualna w logopedii
- Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslali
- Efektywne postepowanie w przypadku sygmatyzmu właściwego
- Spektrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej
- Rotacyzm- metodyka postępowania w terapii rotacyzmu
- Opóźniony a zaburzony rozwój mowy-diagnoza różnicowa i wskazówki do działań
- Pozycja spoczynkowa języka
- Staw-skroniowo-żuchwowy wyzwaniem logopedy-podejście przyczynowo-objawowo-funkcjonalne
- Diagnoza funkcjonalna i terapia afazji u osób dorosłych
- Opóźniony rozwój mowy - rozwiązania praktyczne
- Programowanie języka u osób dorosłych z afazją (Metoda Krakowska)
- Zaburzenia języka o podłożu neurologicznym
- Afazja u osób dorosłych
- Lateralizacja w terapii logopedycznej - diagnostyka, znaczenie, terapia
- Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
- Rotacyzm - terapia krok po kroku
- Techniki Metody Krakowskiej w pracy z dorosłymi osobami z afazją
- Diagnoza, terapia i specjalne potrzeby edukacyjne dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD).
- Zespoły otępienne: diagnoza i terapia zaburzeń językowych i komunikacyjnych
- Jąkanie - sesja pytań i odpowiedzi
- Choroba Alzheimera - co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie kroki podjąć w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii
- Dyzartria wyzwaniem logopedy
- GORA - Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów (część teoretyczna i praktyczna)
- Diagnozowanie niespecyficznych zaburzeń rozwoju mowy u dzieci ze schorzeniami neuropsychiatrycznymi
- 100 pomysłow na afazje - trening umiejętności pragmatycznych oraz odbioru informacji
- 100 pomysłów na afazje - trening tworzenia wypowiedzi,czytania i pisania
- Afazja - to proste. Jak diagnozować i opisać zaburzenia językowe u dorosłych
- Tradycyjna a strategiczna terapia dyslalii obwodowej
- Lewa półkula mózgu i jej zaburzenia-diagnoza i terapia w ujęciu praktycznym
- Pacjent z uszkodzeniem prawej półkuli mózgu-wskazowki do diagnozy i terapii
- Jak sobie radzić z nosowaniem w praktyce logopedycznej.
- Choroby neurozwyrodnieniowe- praca w zespole interdyscyplinarnym.
- Diagnoza i terapia dyzartrii
- Zróżnicowanie anatomiczne i funkcjonalne półkul mózgowych
- Dysfunckje i parafunkcje narządu mowy oraz ich wpływ na mowę
- Terapia logopedyczna u pacjentów wybudzanych ze śpiączki i z zespołem zamknięcia
- Seplenienie międzyzębowe - postępowanie terapeutyczne
- Zaburzenia poznawcze u osób dorosłych z afazją
- Oddychanie w praktyce logopedycznej
- Dysfagia neurogenna u osób doroslych
- Covid 19- rehabilitacja logopedyczna
- Zaburzenia poznawcze u chorych po incydentach neurologicznych
- Diagnoza i terapia rotacyzmów
- Motoryczne zaburzenia mowy – dyzartria
- Emisja głosu
- Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym
- ORM - autorska propozycja postępowania z dziećmi w wieku przedszkolnym
- Dziecko z padaczką w diagnozie i terapii logopedycznej
- Dziecko z afazją w szkole i przedszkolu
- Terapia logopedyczne głosek tylnojęzykowych oraz nowa metoda wywołania [k], [g]
- Rotacyzm - autorska terapia rotacyzmu A. Banaszkiewicz
- Motoryczne zaburzenia mowy - apraksja
- Terapia logopedyczna u pacjentów z zaburzeniami otępiennymi
- Zespoły objawów afatycznych u dorosłych
- Prawa półkula mózgu - czy potrzebne jest wsparcie logopedy
- Mowa bezdźwięczna,kinestezja artykulacyjna - postępowanie logopedyczne
- Podstawy anatomii dla logopedów- mięśnie głowy i szyi
- Komunikacja z osobą starszą
- Zmiany funkcjonowania poznawczego w procesie starzenia się
- Certyfikowane szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzie Karta Oceny Słuchu Fonemowego (233/2021/KOSF)
- Jak spowolnić bardzo szybka i niewyraźną mowę u osoby dorosłej
- Wędzidełko - studia przypadków
- Diagnoza i ortodoncja dla logopedów- diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustnotwarzowego w ujęciu ortodontycznoneurologopedycznym.
- Pacjent z rozszczepem podniebienia w gabiencie logopedycznym
- Nosowanie i ćwiczenia podniebienia miękkiego w praktyce logopedycznej
- Plastrowanie statyczne i dynamiczne
- AAC - alternatywne i wspierające formy komunikacji
mgr Dorota Danisz - audiofonolog, protetyk słuchu, logopeda
Wykształcenie:
- Warszawski Uniwersytet Medyczny - kierunek Audiofonologia z protetyką słuchu
- Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie - logopedia
Szkolenia:
- Logorytmika - ruch słuch słowo ProCentrum
- Elementy Metody Werbo-Tonalnej
- Opóźniony Rozwój Mowy
Doświadczenie:
- Audiofonolog w Centrum Medycznym Medicover Warszawa od 2018 roku
- Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku
- Protetyk słuchu w Medika Aparaty Słuchowe (IV 2017- VI 2018)
- Audiofonolog w Centrum Medyczne Aurismed, (VI 2016 - III 2017)
- Logopeda w Poradni Psychologicznej EGO (2019)
- Praktyki logopedyczne w Instytut "Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka" (2019)
- Praktyki w Specjalistycznym Ośrodku Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wada Słuchu PZG (2016)
mgr Anna Szulga - fizjoterapeutka, technik masażysta. Ukończyłam Uniwersytet Medyczny w Poznaniu oraz dwuletnie Medyczne Studium Zawodowe w Poznaniu na kierunku Technik Masażysta. Z pacjentami pracuję od 2011 roku. Zawsze interesowała mnie neurologia i rehabilitacja neurologiczna. Pracowałam z dorosłymi (osoby po udarze, urazach rdzenia kręgowego, pacjenci z bólami kręgosłupa) oraz dziećmi (wady genetyczne, mózgowe porażenie dziecięce, wady postawy i inne). Doświadczenie zdobywałam podczas licznych godzin praktyk w szpitalach klinicznych a także na samodzielnym stanowisku pracując m.in. w przedszkolu specjalnym i przychodni rehabilitacyjnej dla dzieci i młodzieży. Prowadziłam rehabilitację indywidualną oraz grupową.
Ukończone kursy i szkolenia:
- Kurs kinesiology taping
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne pierwszego stopnia
- Szkolenie “Terapeuta cień. Praca z dzieckiem z autyzmem lub zespołem Aspergera”Kurs “Neurobiologiczne podstawy integracji sensorycznej-SI pierwszego stopnia”
- Kurs “Neurorozwojowa diagnostyka i rehabilitacja niemowląt i dzieci starszych”
- K.O.R.P standaryzowane narzędzie do oceny rozwoju prawidłowego/nie prawidłowego dziecka w wieku od 3 mc życia do 9 r.ż.
- Kurs metoda Knillów
- Kurs PNF podstawowy
- Kurs “Terapia ręki u dzieci zagrożonych niepełnosprawnością”
- Kurs podstawowy „Stymulacja bazalna”
- Kurs metoda “Therasuit Basic”
Dodatkowo wykonuje masaże:
- klasyczny
- leczniczy
- drenaż limfatyczny
- sportowy
- Shantala
- izometryczny
- relaksacyjny
Aleksandra Machura - psycholog, psychoterapeuta, pedagog
Absolwentka psychologii klinicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-resocjalizacyjnej. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, terapii pedagogicznej oraz edukacji i potrzeb rewalidacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie w trakcie całościowego kursu psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stażach, m.in. w Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju SWPS, na Oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bródnowskiego w Warszawie, prowadząc warsztaty wychowawcze dla rodziców w warszawskich żłobkach, a także jako psycholog, pedagog i doradca zawodowy podczas kilkunastoletniej pracy w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum.
Prowadzi terapię z osobami dorosłymi, dodatkowo specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Pracuję w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii schematu.
Izabela Karolewicz-Bialinis - Terapeuta Integracji Sensorycznej
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego - Studia Podyplomowe z Integracji Sensorycznej
mgr Justyna Berger-Kubiak - polonista, logopeda, neurologopeda
Ukończone szkolenia:
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu się
- Dysleksja rozwojowa: teoria i diagnoza. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
- Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy- wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż
- Kontakt i komunikacja dorosłego z małym dzieckiem niepełnosprawnym
- Terapia ustno- twarzowa i stymulacja sensomotoryczna osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym
- Elastic Therapeutic Taping in Head, Neck and Orofacial disorders.
- K – TAPING W LOGOPEDII – Metoda plastrowania dynamicznego 20-21 luty 2016 Sosnowiec
Certyfikaty:
- TERAPIA RĘKI w wymiarze 16 godzin
- Umiejętności oralno-motoryczne, a Terapia Integracji Sensorycznej w wymiarze 12 godzin wykładów i ćwiczeń
mgr Paulina Lewandowska – logopeda, nauczyciel języka polskiego, neurologopeda w trakcie specjalizacji. Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych oraz na oddziałach neurologicznych i otolaryngologicznych szpitali przy ul. Banacha oraz przy ul. Niekłańskiej. Od marca 2019 roku jestem zatrudniona w Poradni Logopedycznej LOGANN. Pracuję z dziećmi z trudnościami artykulacyjnymi, z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także wspieram rozwój mowy młodszych pacjentów, u których umiejętności komunikacyjne nie pojawiły się w oczekiwanym czasie. Sposoby oraz metody pracy dostosowuję do indywidualnych możliwości i poziomu rozwojowego Pacjentów. Odbyłam szkolenie z masażu logopedycznego od podstaw – podejście praktyczne oraz szkolenie z zakresu terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Tematem mojej pracy magisterskiej był stan mowy pacjentów z dysfunkcją móżdżku. W magisterium skupiłam się na ataksji rdzeniowo-móżdżkowej i związanej z nią dyzartrii ataktycznej. Swoje kompetencje w zakresie diagnozy i terapii neurologopedycznej poszerzam podczas specjalizacji z neurologopedii na Uczelni Łazarskiego.
mgr Wioletta Janczara - psycholog (specjalność kliniczna). Absolwentka Uniwersytetu Marii Curie - Skłodowskiej w Lublinie oraz podyplomowych studiów „Diagnoza i terapia neuropsychologiczna” na UMCS. Posiada kwalifikacje z zakresu pedagogiki i oligofrenopedagogiki. Ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie diagnostyki psychologicznej i neuropsychologicznej, poradnictwa i terapii neuropsychologicznej. Posiada doświadczenie w pracy z osobami z deficytami neurologicznymi, niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami psychicznymi. Od kilkunastu lat pracuje z dziećmi i młodzieżą.
Odbywała praktyki zawodowe między innymi na:
- odział psychiatryczny Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublinie
- odział neurologiczny Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Klinika Neurochirurgii Uniwersytetu Medycznego w Lublinie
- Odział Rehabilitacji SP Szpitala Klinicznego w Lublinie
- Klinika Hematologii i Onkologii Dziecięcej Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Lublinie.
Doświadczenie zawodowe zdobyła między innymi w Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej, przedszkolu, gimnazjum, szkole specjalnej dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie.
Pracuje z dziećmi, młodzieżą, osobami dorosłymi.
Zajmuje się:
- diagnozą i terapią neuropsychologiczną (dorośli, dzieci, młodzież)
- diagnozą psychologiczną dzieci i młodzieży- zaburzenia rozwojowe, trudności i niepowodzenia szkolne, diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się- dysleksja rozwojowa, dojrzałość szkolna
- konsultacje, poradnictwo, interwencja kryzysowa
- diagnoza intelektu (dzieci od 2 r. ż. młodzież, dorośli)
- zajęcia stymulujące rozwój intelektualne dla dzieci wieku 4- 10 lat.
Martyna Gałuszko – logopeda, terapeuta miofunkcjonalny
Absolwentka Logopedii Ogólnej i Klinicznej, kierunku realizowanego w kooperacji Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zdobywała odbywając praktyki w licznych Poradniach Pedagogiczno-Psychologicznych, przedszkolach oraz szpitalach (Centralny Szpital Kliniczny przy ul. Banacha oraz Szpital Grochowski przy ul. Grenadierów).
Certyfikaty:
- Certyfikat MFT 9-99 sTArs – Terapia miofunkcjonala wg A. Kittel (uczestnictwo w szkoleniu uprawnia do prowadzenia terapii miofunkcjonalnej)
http://miofunkcjonalna.pl/index.php/terapia/terapeuci/mazowieckie/
Szkolenia:
- Szkolenie „Opóźniony rozwój mowy dziecka”
- Szkolenie „Wędzidełko okiem praktyka – diagnoza, terapia przed i po zabiegu”
- Szkolenie „Terapia jąkania u dzieci w wieku szkolnym”
- Szkolenie „Seplenienie boczne – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu szumiącego”
- Szkolenie „Zaburzenia mowy po przebytym udarze mózgu u pacjentów dorosłych”
- Szkolenie „Diagnoza i terapia dyzartii w ujęciu praktycznym”
- Szkolenie „Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego”
- Szkolenie „Mowa bezdźwięczna – metodyka postępowania logopedycznego”
- Szkolenie „Staw skroniowo – żuchwowy – wyzwaniem logopedy”
- Szkolenie „Zespół Downa”
- Szkolenie „Creative Skills for Innovation” – warsztaty organizowane przez Polski Fundusz Rozwoju, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Google poświęcone projektowaniu innowacyjnych rozwiązań
Natalia Stanisławska – logopeda ogólny i kliniczny
Absolwentka studiów I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie w trakcie studiów magisterskich na powyższym kierunku.
Praktyki logopedyczne odbywała w przedszkolach, szkołach, szpitalach oraz poradniach psychologiczno-pedagogicznych na terenie Warszawy (m.in. Poradnia nr 24, Poradnia TOP, Szpital Grochowski, Fundacja Echo, Instytut Głuchoniemych). Na trzecim roku studiów licencjackich odbyła również staż w Niepublicznym Punkcie Przedszkolnym „Effectis” gdzie obserwowała i poznawała praktyki postępowania z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w szczególności z Zespołem Aspergera w ramach terapii behawioralnej stosowanej w tej placówce.
Pracuje w dwóch poradniach logopedycznych, gdzie głównie zajmuje się prowadzeniem terapii pacjentów z dyslalią i opóźnionym rozwojem mowy.
Ukończone kursy i szkolenia:
- „Mutyzm” – warsztaty prowadzone przez mgr. Aleksandrę Jastrzębowską-Jasińską (2019)
- „Wczesna opieka nad pacjentem z rozszczepem podniebienia” – warsztat prowadzony przez mgr. Elżbietę Radkowską (2019)
- I Studencka Konferencja Logopedyczna „Dysfagia- przełknij to!” (2019)
- „Budowanie warsztatu umiejętności praktycznych – terapia dzieci z opóźnionym rozwojem mowy” – warsztaty prowadzone przez mgr. Dorotę Leśniczuk (2019)
- „Jak rozpoznać zaburzenia Si w gabinecie logopedyczny?”- webinarium (2020)
Dominika Gębska – logopeda, muzyk wokalista. Doświadczenie w pracy z Pacjentami zdobywała w Klinice Otorynolaryngologii, Chirurgii Głowy i Szyi UCK WUM: w Pracowni Patofizjologii Głosu i Mowy, Pracowni Implantów Słuchowych, Pracowni Logopedycznej oraz w Przyszpitalnej Poradni Logopedycznej przy ul. Banacha, na Oddziale Neurologicznym w Szpitalu Bielańskim, na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim oraz w przedszkolach i szkołach podstawowych w Warszawie.
Wykształcenie:
- absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Szkolenia:
- „Metoda werbo-tonalna. Programowanie wczesnych etapów rozwoju językowego – zabawy fonetyczne” Europejski Dzień Logopedy „Usłysz mnie”, Warszawa
- „Autyzm – szkolenie podstawowe”, ASAN Centrum Wspomagania Rozwoju, Warszawa
- „Pacjent z dysfagią neurogenną w opiece logopedy. Aspekty diagnozy i terapii” UMCS, Lublin
- Prowadzenie warsztatu z metody Lax Vox, Warsaw International Medical Congress, WUM, Warszawa
- „Diagnoza zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie” dr hab. Jolanta Panasiuk
- „Guguhopla – od zabawy do mówienia” dr M. Machoś
- „Emisja głosu w pracy nauczycieli i pedagogów” Szkoła Zdrowego Głosu
- „Emisja głosu w gabinecie logopedycznym” Akademia Logopedy
- „Oddychanie w terapii logopedycznej” dr Mira Rządzka
- „Opóźniony rozwój mowy. Terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy”
- „Ankyloglosja. Krótkie wędzidełko języka”
- "Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie” - Ewelina Mendala-Kwoczek
- „Diagnoza i terapia jąkania u dzieci i młodzieży” Aleksandra Jastrzębowska-Jasińska
Wystąpienia na konferencjach naukowych:
- zdobycie I miejsca za najlepszy referat „Nauczyciele w grupie wysokiego ryzyka zaburzeń i chorób zawodowych ze strony narządu głosu” podczas konferencji naukowej „Człowiek i jego środowisko” (UJK)
- Koordynator warsztatu z metody „Lax Vox” podczas 15th Warsaw International Medical Congress – Warszawski Uniwersytet Medyczny
- „Diagnoza i terapia logopedyczna w perspektywie światowej" - Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
- Organizacja oraz czynny udział w "I Studenckiej Konferencji Dysfagia - przełknij to!" - Warszawski Uniwersytet Medyczny
- „Logopedia - wiele kierunków, jeden cel" - Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
- „Białostockie Spotkania Młodych Logopedów. Med" Uniwersytet w Białymstoku
- „Język jako świadectwo kultury. Język. Kultura. Społeczeństwo” – UJK w Kielcach
Publikacje:
- „Rola rodzica w rozwoju kompetencji komunikacyjnej dziecka” w: Język jako świadectwo kultury. Język. Kultura. Społeczeństwo, cz 3, Kielce 2019
- „Nauczyciele w grupie osób najbardziej narażonych na wystąpienie zaburzeń oraz chorób ze strony narządu głosu” w: Język jako świadectwo kultury. Język. Kultura. Społeczeństwo, cz. 4, Kielce 2020
Małgorzata Lewicka - pedagog, logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny
Wykształcenie:
- SGGW Studia Magisterskie -Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.
- Uniwersytet Humanistyczny SWPS – Logopedia -Studia Podyplomowe
Certyfikaty:
- Certyfikat MFT 9-99 sTArs – Terapia miofunkcjonala wg A. Kittel (uczestnictwo w szkoleniu uprawnia do prowadzenia terapii miofunkcjonalnej)
Szkolenia:
- Ocena Funkcjonalna Traktu Ustno-Twarzowego. Mioterapia- E. Mendala – Kwoczek.
- Terapia miofunkcjonalna Wg. A. Kittel Mft 9-99. Barbara Paradowska.
- Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne. Mgr. Aleksandra Kaczyńska.
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego - Małgorzata Gawryl.
- Wędzidełko: ocena, przygotowanie do podcięcia i opieka po zabiegu.
- Rotacyzm - metodyka postępowania w terapii rotacyzmu.
- Afazja u osób dorosłych.
Doświadczenie:
- Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku. Zajmuje się prowadzeniem terapii logopedycznej i miofunkcjonalnej pacjentów z trudnościami artykulacyjnymi, dyslalia, ankyloglosją oraz z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
- Praktyka specjalistyczna na oddziale neonatologicznym w Szpitalu Klinicznym im. prof. W. Orłowskiego w Warszawie
- Praktyka specjalistyczna w Przychodni Rehabilitacyjnej dla Dzieci i Młodzieży.
- Praktyka specjalistyczna w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.
- Praktyka specjalistyczna w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie
- Praktyka specjalistyczna w Przedszkolu Specjalnym nr 249 w Warszawie
- Praktyka w Szkole Podstawowej przy Fundacji Pomocy Niepełnosprawnym
- Praktyka specjalistyczna w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornej
- Praktyka specjalistyczna w licznych poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, szkołach podstawowych, przedszkolach w warszawie.
- Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu The English Playhouse od 2017 roku.
Klaudia Krasna - logopeda, terapeuta ręki, nauczyciel języka polskiego
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski – kierunek „Logopedia Ogólna i Kliniczna”
Certyfikaty:
- Certyfikat nr 118/07/TR/2021 – Terapeuta Ręki – uczestnictwo w szkoleniu „Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż”
Ukończone kursy i szkolenia:
- Kurs „Terapia ręki”
- Kurs „Gesty GORA w ujęciu praktyczny”
- Szkolenie „Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne”
- Szkolenie „ Terapia miofunkcjonalna w praktyce”
- Szkolenie „Kappacyzm i gammacyzm – metodyka postępowania logopedycznego”
- Szkolenie „Lambdacyzm i głoski wargowo-zębowe. Głoski [l] i [l’] oraz [f], [v] – diagnoza i terapia, metody korekcji”
- Szkolenie „Seplenienie międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego”
- Szkolenie „Terapia logopedyczna dziecka ze spectrum autyzmu”
- Kurs „Dziecko z autyzmem w przedszkolu i szkole”
- Kurs „Trening umiejętności społecznych (TUS)”
Izabela Przygoda - jestem absolwentką studiów magisterskich Wyższej Szkoły Rehabilitacji w Warszawie. Aktualnie specjalizuję się w fizjoterapii dziecięcej oraz terapii Integracji Sensorycznej. W swojej pracy dużą uwagę przywiązuję do diagnostyki i wywiadu oraz holistycznie podchodzę do problemów małego pacjenta. Podczas terapii słucham, poszukuję, wnikam i analizuję. Łączę wiele technik i metod terapeutycznych, by jak najskuteczniej i kompleksowo pomagać swoim podopiecznym. Praca z dziećmi daje mi wiele satysfakcji, a uśmiechy i radość moich pacjentów jest dla mnie bezcenna.
O Izabeli:
To osoba z wielką cierpliwością, komunikatywnością i dużą dawką energii. Prowadzi terapie Integracji Sensorycznej oraz korekcję wad postawy. Stara się, by każda terapia była „fajną zabawą” i przebiegała w miłej atmosferze. Nieustannie rozwija się zawodowo oraz podnosi swoje kwalifikacje, biorąc udział w kursach oraz szkoleniach dotyczących fizjoterapii dziecięcej.
Kursy i szkolenia:
- Kurs Integracji Sensorycznej I i II stopień
- Kurs ASI plus
- Zaburzenia Integracji Sensorycznej u małych dzieci
- PNF podstawowy
- Instruktor gimnastyki korekcyjnej
- Mobilizacje tkanek miękkich i plastrowanie dynamiczne w pediatrii
- Kinesiotaping KT1/KT2
- Kinesiotaping u kobiet w ciąży
- Wykorzystanie małego sprzętu w treningu terapeutycznym
Dorota Puziuk - Logopeda, Terapeuta emisji głosu
Wykształcenie:
- 2016 – 2021 Uniwersytet Warszawski - kierunek Logopedia Ogólna i Kliniczna
- 2012 – 2016 Studium Aktorskie im. A. Sewruka przy Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie - aktor dramatu
Doświadczenie:
- 2021 - Poradnia logopedyczna „Logann”
- Terapia indywidualna (dyslalia, ORM, dyzartria, emisja głosu, niepłynność mowy)
- Staż logopedyczny
- 2018 – 2020 Planeta Warszawa, półkolonie
- Prowadzący warsztatów, wychowawca
- 2018 - 2020 Centrum Edukacji Filmowej
- Prowadzący pokazów multimedialno-edukacyjnych dla dzieci
- 2016 – 2017 Zajęcia indywidualne z dorosłymi i młodzieżą
- Instruktor teatralny
- 2016 – 2017 Niepubliczne przedszkole „Bratek” w Olsztynie
- Instruktor teatralny, zajęcia grupowe
- 2013 – 2016 Teatr im. S. Jaracza w Olsztynie
- Aktor
Odbyte Warsztaty i Szkolenia:
- 2021 – Terapia Miofunkcjonalna, Prow. Eliza Trojanowska
- 2021 – Szkolenie z zakresu Dyslalii, Prow. Marta Czajka
- 2021 – Szkolenie „Jak wywołać głoskę R”, Prow. Marta Czajka
- 2021 – Szkolenie „Wędzidełko okiem praktyka – diagnoza, terapia przed i po zabiegu”
- 2021 – Zabawy logopedyczne w żłobku i przedszkolu, Prow. Mgr. Karolina Hzacent
- 2021 – Zabawy stymulujące rozwój emocjonalny, Prow. Emilia Pisarzowska-Izbińska
- 2021 – Zabawy paluszkowe w żłobku i przedszkolu, Prow. Mgr. Marta Patalong
- 2020 – Logorytmika – zabawy i scenariusze logorytmiczne – szkolenie
- Teczka Logopedy; Baas Logopeda
- 2017 – 2020 Praktyki Uniwersytetu Warszawskiego
- logopedia szkolna i przedszkolna (Niepubliczne Przedszkole Sióstr Niepokalanek w Warszawie, SP 340 w Warszawie)
- terapia osób po laryngektomii ( Centralny Szpital Kliniczny UCK WUM)
- terapia osób po udarach (Szpital Grochowski w Warszawie, Poradnia „Logann” w Warszawie)
- terapia dzieci z zaburzeniami (PPP nr24 w Warszawie, PPP nr5 w Warszawie)
- terapia osób z zaburzeniami płynności mowy (SPPP „TOP” w Warszawie)
- terapia osób z zaburzeniami słuchu (Instytut Głuchoniemych, Polska Fundacja Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym)
- 2016 – Warsztaty z Dykcji i Emisji głosu, Prow. Magdalena Zaorska
- 2014 – Warsztaty z zakresu Techniki Aleksandra
Weronika Kamińska - logopeda
Wykształcenie - studia I stopnia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku logopedia, w trakcie studiów magisterskich (V rok) na kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanym na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Szkolenia:
- Przychodzi dziecko do logopedy. Jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę logopedyczną?
- Ankyloglosja- krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
- Szkolenie wewnętrzne w Poradni Logopedycznej Logann z zakresu terapii miofunkcjonalnej.
- Zaburzenia miofunkcjonalne.
Doświadczenie - praktyki pedagogiczne i logopedyczne w Przedszkolu Niepublicznym „Przedszkolna Chatka” w Bydgoszczy
oraz w Przedszkolu „Jaś i Małgosia” we Włocławku. Zajęcia realizowane w Centralnym Szpitalu Klinicznym przy ul. Banacha 1A w Warszawie.
Dorota Hajda - logopeda
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski, Logopedia ogólna i kliniczna
Kursy, szkolenia:
- AAC - komunikacja alternatywna i wspomagająca, zorganizowane przez Przedszkole Terapeutyczne Ooniwerek Fundacji Koocham
- Połykanie w logopedii - wskazówki do diagnozy i terapii
- Szkolenie z terapii miofunkcjonalnej
- Zabawy w terapii ORM
- Frenotomia - ćwiczenia i masaże
- Jak działa głos - w studio doskonalenia głosu Voice Progress
Paulina Jakimiak - Logopeda
Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Doświadczenie w pracy z pacjentami zarówno dorosłymi, jak i dziećmi zdobywała na licznych praktykach m. in: na Oddziale Neurologicznym w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim w Warszawie, w Klinice Otolaryngologii w Centralnym Szpitalu Klinicznym, a także w placówkach oświatowych.
Szczególnie interesuje się zaburzeniami mowy o podłożu neurologicznym, a także świadomością na temat tych zaburzeń.
Współorganizatorka I Studenckiej Konferencji Logopedycznej „Dysfagia-przełknij to!”.
Szkolenia:
- Zaburzenia mowy po przebytym udarze mózgu u pacjentów dorosłych
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Seplenienie międzyzębowe - diagnoza, metody korekcji i terapii
- Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
- SMURF - Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
- Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym - mgr Gabriela Lorens
- Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym - dr Mira Rządzka
- ORM bez teorii I i II edycja - mgr Marta Czajka
- Terapia dzieci z zaburzeniami pochodzenia korowego cz. 1
- Opóźniony rozwój mowy - terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy
Gabriela Czechowicz - fizjoterapeuta
Wykształcenie:
- Warszawski Uniwersytet Medyczny, kierunek ;fizjoterapia
- Warszawski Uniwersytet Medyczny, kierunek położnictwo (aktualnie realizowany)
Szkolenia:
- Kinesiology taping
- Masaż tkanek głebokich
- Trening kobiet w ciąży i po porodzie
- Kompleksowa Fizjoterapia Kobiet-Diagnostyka Manualna Dna Miednicy
- Konferencja szkoleniowo- naukowa;Karmienie Piersią-Więcej Mocy; Centrum Naukowe o Laktacji
Izabela Przygoda - fizjoterapeuta, terapeuta SI
Wykształcenie:
- Wyższa Szkoła Rehabilitacji w Warszawi
Tytuł Magister-Fizjoterapeuta
Numer Prawa Wykonywania Zawodu-67669
Kursy i Szkolenia:
- Integracja sensoryczna, stopień I i II
- Integracja sensoryczna ASI plus - w trakcie
- Ocena funkcjonowania i prowadzenia dokumentacji medycznej dla pacjentów w wieku rozwojowym od 0-7 lat
- PNF Base
- Instruktor gimnastyki korekcyjnej
- Zaburzenia integracji sensorycznej u małych dzieci
- Kinesiotaping u kobiet w ciąży
- Łąkotki-amortyzatory kolana
- Wykorzystanie małego sprzętu w treningu terapeutycznym
- Trening dna miednicy
Agnieszka Ziętarska – logopeda, nauczyciel języka polskiego, w trakcie specjalizacji neurologopedycznej. Jestem absolwentką kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Uniwersytecie Warszawskim (studia licencjackie) oraz pedagogiki specjalnej, specjalność logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (studia magisterskie). Moje prace dyplomowe dotyczyły zaburzeń mowy i języka osób z trisomią 21. Na co dzień pracuję głównie z dziećmi z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szkolenia:
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza – terapia – masaż
- Picture Exchange Communication System – Poziom 1
- Modelowanie bez tajemnic
- Logorytmika
- Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
- Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu
- AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się
- Nauka czytania od sylaby do zdania
Alicja Sablik-Maciejewska
Ukończyła studia podyplomowe z zakresu logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz filologię rosyjsko-angielską na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Praktykę zawodową zdobywała w Centralnym Szpitalu Klinicznym UCK WUM, Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. prof. W. Orłowskiego oraz Stołecznym Centrum Opiekuńczo-Leczniczym w Warszawie współpracując z dorosłymi pacjentami po przebytych udarach oraz w przebiegu chorób neurodegeneracyjnych. Odbyła staże w Niepublicznym Przedszkolu Edu-Bajkolandia oraz na turnusie rehabilitacyjnym w Krynicy-Zdroju z Centrum Ruchu i Mowy ELF gdzie zajmowała się dziećmi z chorobami neurologicznymi i genetycznymi. W swojej pracy koncentruje się na terapii osób dorosłych i w tym właśnie obszarze stara się poszerzać swoją wiedzę i kompetencje.
Odbyte szkolenia:
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u dorosłych osób chorych neurologicznie
- Diagnoza neurologopedyczna osób dorosłych
- Dysfagia neurogenna – badanie przesiewowe
- Diagnoza i terapia dyzartrii
- Trudne sytuacje w opiece nad osobą z chorobą Alzheimera
- Komunikacja z osobami z chorobą Alzheimera
- Dyzartria w chorobie Parkinsona
- Psychologiczne aspekty starzenia się i starości
- Śmierć i żałoba w pracy z osobą starszą
- Diagnoza różnicowa zaburzeń rozwoju mowy na tle neurologopedyczny
- Dysfagia w świetle neuroterapii
Mgr Magdalena Wielogórska - logopeda, psycholog
- absolwentka kierunku Logopedia Ogólna i Kliniczna na Uniwersytecie Warszawskim,
- w trakcie studiów psychologicznych (V rok) ze specjalnością kliniczną na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Specjalizuje się w diagnozie i terapii zaburzeń artykulacyjnych występujących u dzieci, młodzieży i dorosłych, a także terapii dzieci z opóźnieniem rozwoju mowy oraz z różnymi zaburzeniami rozwojowymi. Prowadzi rehabilitację logopedyczną i neurorehabilitację funkcji poznawczych u osób dorosłych z afazją i dyzartrią oraz takich, które w wyniku uszkodzenia struktur mózgowych takiej pomocy potrzebują. Doświadczenie zawodowe zdobywała na oddziale Neurologicznym z Pododdziałem Udarowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach, w Katedrze i Klinice Otolaryngologii Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Siedlcach, a także w Ośrodku Psychoterapii Dzieci i Młodzieży „Koparka” w Warszawie.
Magdalena Daszkiewicz
Wykształcenie:
- Policealne Studium Edukacji i Praktyk Teatralnych w Toruniu (instruktor teatralny)
- Aktorska Szkoła Haliny i Jana Machulskich w Warszawie (zawód aktor)
- Uniwersytet Warszawski, wydział filologia polska, kierunek logopedia, licencjat
- Uniwersytet Warszawski, wydział filologia polska, kierunek logopedia, II stopień studiów, magister
- Uniwersytet SWPS, Studia Podyplomowe Wczesna Interwencja i Wspomaganie rozwoju dziecka od 0 do 6 roku życia
- Uniwersytet SWPS, Studia Podyplomowe Neurologopedia
Ukończone szkolenia i kursy:
- kurs I i II stopnia dramy oraz I i II stopień teatralny-teatr szkolny
- kurs wychowawców kolonijnych
- kurs w zakresie Kinestezji Edukacyjnej
- kurs "Animator Zabaw dla Dzieci"
- kurs „Logorytmika – metoda wspomagająca motorykę, słuch i mowę dziecka” I i II stopień, DOBRA KADRA
- kurs 35 h „ACC- Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji”
- szkolenie 19h „Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem” cz. I, SYNAPSIS
- szkolenie 19h, „Jeśli chodzi o mnie, to mam jedną rzecz niezwykłą- inni nazywają to niepełnosprawnością, a ja nazywam to darem. To Zespół Aspergera”- Luce Jackson „Świry, dziwadła i zespół Aspergera”. Szkolenie z zakresu diagnozy i terapii zespołu Aspergera, SYNAPSIS
- kurs „Wczesna interwencja logopedyczna dzieci do 3 roku życia-praktyka bez teorii”
- kurs „Funkcje motoryczne narządów mowy (oddychanie, połykanie, przyjmowanie pokarmu) w diagnozie, terapii i profilaktyce logopedycznej”, DOBRA KADRA,
- kurs Masażu Logopedycznego, DOBRA KADRA
- kurs „Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym”, Od pestki do ogryzka.
Karolina Brzezińska – pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda w trakcie specjalizacji.
Wykształcenie:
- Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (pedagogika specjalna, logopedia)
- Uniwersytet SWPS w Warszawie (neurologopedia - w trakcie specjalizacji)
Kursy / szkolenia / staże:
- AAC - Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób z poważnymi zaburzeniami komunikacji
- Logopeda na start! - (aspekty prawa oświatowego oraz interdyscyplinarność zawodu logopedy)
- staż - Centrum Terapii Dziecięcej i Logopedii w Warszawie
mgr Anna Skotnicka - pedagog specjalny, terapeuta Metody Warnkego, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchowej Johansen IAS, dyplomowany terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Metody Krakowskiej, hipoterapeuta. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, specjalność pedagogika terapeutyczna. Ukończyła I i II stopień kursu terapii Integracji Sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Od dziesięciu lat prowadzi terapię integracji sensorycznej, terapię ręki. Od sześciu lat zajmuje się Indywidualną Stymulację Słuchu Johansen IAS. Odbyła czteromiesięczną praktykę w terapii z dziećmi autystycznymi w Stanach Zjednoczonych. Uczestniczyła w delfinoterapii dzieci autystycznych. Wieloletni wolontariusz Warsztatów Terapii Zajęciowej. Prowadziła autoterapię dzieci z zaburzonym kontaktem pod okiem dr H. Olechnowicz przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym. Pracowała metodą Opcji. Odbyła stugodzinną praktykę z Metody Krakowskiej pod okiem Iwony Wójtowicz oraz wszystkie wymagane szkolenia z tego zakresu. Długoletni członek i pracownik Fundacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Hej Koniku!”. Ukończyła kurs I stopnia metody INPP, Trening zastępowania agresji ART, kurs pracy z dzieckiem z ADHD w Centrum CBT.
Róża Błońska - neurologopeda - specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta integracji
sensorycznej, certyfikowany realizator PECS, certyfikowany terapeuta ręki.
Absolwentka studiów I i II stopnia na kierunku: Logopedia ogólna i kliniczna Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Katedrze i Klinice Otolaryngologii SPCSK w Warszawie, Katedrze i Klinice Neurologii SPCSK w Warszawie, na Oddziale Patologii Noworodka z pododdziałem Opieki Pośredniej i Opieki Ciągłej, Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Słabosłyszących nr 15 im. Ottona Lipkowskiego w Warszawie oraz Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Warszawie. Ukończyła roczny staż logopedyczno-terapeutyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń i kursów, a także konferencji. W swojej pracy zajmuje się diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Specjalizuje się również w diagnozie i terapii zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży oraz dorosłych, terapii logopedycznej dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, terapii dzieci ze spektrum autyzmu, zaburzeniami płynności mówienia o podłożu lingwistycznym i konsultacjami logopedyczno-ortodontycznymi. W terapii przyjęła responsywny styl pracy, który charakteryzuje się dostosowaniem działań terapeutycznych do poziomu rozwojowego każdego dziecka. Postępowanie terapeutyczne z pacjentem dotyczy przede wszystkim, reagowania, stwierdzania lub działania na rzeczywisty ,,stan’’ dziecka. Powyższy styl pracy umożliwia ukierunkowanie rodzaju interakcji na wcześniej wyznaczony cel terapii. Wykorzystuje również w swojej pracy zawodowej elementy programu terapeutycznego HANDLE (Holistic Approach to NeuroDevelopment and Learning Efficency), który jest holistycznym podejściem propagującym pracę z osobami z zaburzeniami rozwojowymi całościowo pod kątem układu nerwowego, dostosowania środowiska i diety. Współpracuje z innymi specjalistami, w celu ustalania metod i trybu postępowania terapeutycznego w zakresie komunikacji (werbalnej i niewerbalnej)