W naszych poradniach pracuje zespół kilkunastu doświadczonych neurologopedów, logopedów, psychologów oraz terapeutów, legitymujących się bogatym doświadczeniem zawodowym zdobytym zarówno na studiach specjalistycznych jak i na studiach podyplomowych, kursach i szkoleniach specjalistycznych.
Wszyscy specjaliści posiadają dyplomy i certyfikaty w wymaganych zakresach wiedzy, co gwarantuje świadczenie usług na wysokim poziomie. Stanowimy zespół ambitnych i dynamicznych specjalistów dbających o swój stały rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji.
Anna Woźniakowska – dyrektor Poradni Logopedycznej LOGANN, spec.zaburzeń mowy, neurologopeda, terapeuta mowy.
Wykształcenie:
- Uniwersytet Medyczny w Lublinie
- Uniwersytet Marii Skłodowskiej-Curie – studia podyplomowe na kierunku logopedia
- Studia podyplomowe z neurologopedii
Certyfikaty:
- certyfikat zawodowy logopedy
- certyfikat terapeuty mowy
- certyfikat uczestnictwa w szkoleniu „Nowoczesne technologie w leczeniu osób po udarze mózgu”
- certyfikat uczestnictwa „RETT Edukacja – systemy śledzące wzrok i umożliwiające obsługę komputera za pomocą wzroku jako wsparcie osób z zespołem RETT’a i innymi niepełnosprawnościami”
Doskonalenia zawodowe:
- szkolenie z zakresu diagnozy i terapii afazji
- szkolenie z zakresu rehabilitacji głosu i mowy u osób po laryngektomii
- szkolenie z zakresu diagnozy i terapii jąkania
- szkolenie z zakresu wielospecjalistycznej terapii dzieci z rozszczepami
- kurs logopedii praktycznej
- szkolenie „Video Home Training”
- szkolenie z zakresu techniki mowy i emisji głosu
- sympozjum naukowe – Komunikacja w Zaburzeniach Neurologicznych
- udział w konferencjach naukowych (VII Międzynarodowa Konferencja Krajów Europy Środkowej i inne)
- Uczestnictwo w I Ogólnopolskiej Konferencji z Zakresu Elektrostymulacji w Logopedii
Dyplomy uznania i podziękowania za profesjonalizm, otrzymane od:
- dyrektora Branżowej Kasy Chorych
- rektora Uniwersytetu Warszawskiego
- studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- pacjentów dorosłych i rodziców pacjentów Poradni
Doświadczenie zawodowe:
- praca w Szpitalu Klinicznym MSWiA w Warszawie-Poradnia Zdrowia Psychicznego
- nauczyciel akademicki w latach 2004/2005
- kształtowanie umiejętności praktycznych u studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz innych uczelni kształcących logopedów
- własna praktyka zawodowa w zakresie leczenia zaburzeń mowy (25 letni staż pracy)
- diagnoza i terapia logopedyczna , diagnoza i terapia neurologopedyczna dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zaburzeniami w komunikacji werbalnej
Szkolenia:
- Komunikacja ma znaczenie. Strategie AAC w pracy z dorosłymi osobami
- z poważnymi problemami w porozumiewaniu się.
- Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy. Wczesna opieka logopedyczna
- nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż.
- Ocena ruchomości języka w odniesieniu do wędzidełka języka w aspekcie czynności
- prymarnych i artykulacji
- Komunikacja w zaburzeniach neurologicznych-diagnoza afazji
- AAC w pracy z dorosłymi osobami z nabytymi trudnościami w porozumiewaniu się (apraksją, afazją, postępującymi chorobami układu nerwowego)
- Terapia opóźnionego rozwoju mowy
- Diagnoza interdyscyplinarna dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się werbalnym
- Skuteczne techniki płynnego mówienia
- Wpływ zaburzeń integracji sensorycznej na rozwój mowy u dzieci
- Ćwiczenia zmniejszające nosowanie u dzieci i osób dorosłych
- Masaż wg Castillo Moralesa - punkty neuromotoryczne
- Badanie logopedyczne - Dyzartria (wg Frenchay Dysarthria Assessment)
- Bierność osób z dysfunkcjami mózgu i sposoby jej przezwyciężania
- Emisja głosu - ustalenie wysokości głosu odpowiedniego dla danej osoby
- Odruchy niemowlęce w obrębie twarzy i ich wpływ na artykulację
- Covid-19 Rehabilitacja logopedyczna
- "Motoryczny trening karmienia w aspekcie funkcji prymarnych - diagnoza, terapia, warsztat logopedyczny" - Instytut Edukacji Logopedycznej
- ,,Elektrostymulacja w logopedii" - szkolenie z wykorzystaniem Aparatu Ecostim54/ Ecostim100 zgodnie ze standardami użytku i licencji producenta.
- Elektrostymulacja, masaż logopedyczny i kinezjotaping - wybrane jednostki kliniczne
Aleksandra Majewska - Logopeda, terapeuta miofunkcjonalny, neurologopeda
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski Wydział polonistyki, filologia polska
- Uniwersytet Warszawski - Logopedia - Studia Podyplomowe
Szkolenia:
- Diagnoza i terapia zaburzeń mowy u osób chorych neurologicznie
- Diagnoza i terapia zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
- Terapia manualna w logopedii
- Skuteczne metody logopedyczne w wybranych problemach dyslali
- Efektywne postepowanie w przypadku sygmatyzmu właściwego
- Spektrum zaburzeń autystycznych w diagnozie i terapii logopedycznej
- Rotacyzm- metodyka postępowania w terapii rotacyzmu
- Opóźniony a zaburzony rozwój mowy-diagnoza różnicowa i wskazówki do działań
- Pozycja spoczynkowa języka
- Staw-skroniowo-żuchwowy wyzwaniem logopedy-podejście przyczynowo-objawowo-funkcjonalne
- Diagnoza funkcjonalna i terapia afazji u osób dorosłych
- Opóźniony rozwój mowy - rozwiązania praktyczne
- Programowanie języka u osób dorosłych z afazją (Metoda Krakowska)
- Zaburzenia języka o podłożu neurologicznym
- Afazja u osób dorosłych
- Lateralizacja w terapii logopedycznej - diagnostyka, znaczenie, terapia
- Połykanie i pozycja spoczynkowa języka
- Rotacyzm - terapia krok po kroku
- Techniki Metody Krakowskiej w pracy z dorosłymi osobami z afazją
- Diagnoza, terapia i specjalne potrzeby edukacyjne dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego (APD).
- Zespoły otępienne: diagnoza i terapia zaburzeń językowych i komunikacyjnych
- Jąkanie - sesja pytań i odpowiedzi
- Choroba Alzheimera - co należy wiedzieć, na co zwrócić uwagę, jakie kroki podjąć w kierunku diagnozy. Niefarmakologiczne formy terapii
- Dyzartria wyzwaniem logopedy
- GORA - Gesty Obrazujące Ruchy Artykulatorów (część teoretyczna i praktyczna)
- Diagnozowanie niespecyficznych zaburzeń rozwoju mowy u dzieci ze schorzeniami neuropsychiatrycznymi
- 100 pomysłow na afazje - trening umiejętności pragmatycznych oraz odbioru informacji
- 100 pomysłów na afazje - trening tworzenia wypowiedzi,czytania i pisania
- Afazja - to proste. Jak diagnozować i opisać zaburzenia językowe u dorosłych
- Tradycyjna a strategiczna terapia dyslalii obwodowej
- Lewa półkula mózgu i jej zaburzenia-diagnoza i terapia w ujęciu praktycznym
- Pacjent z uszkodzeniem prawej półkuli mózgu-wskazowki do diagnozy i terapii
- Jak sobie radzić z nosowaniem w praktyce logopedycznej.
- Choroby neurozwyrodnieniowe- praca w zespole interdyscyplinarnym.
- Diagnoza i terapia dyzartrii
- Zróżnicowanie anatomiczne i funkcjonalne półkul mózgowych
- Dysfunckje i parafunkcje narządu mowy oraz ich wpływ na mowę
- Terapia logopedyczna u pacjentów wybudzanych ze śpiączki i z zespołem zamknięcia
- Seplenienie międzyzębowe - postępowanie terapeutyczne
- Zaburzenia poznawcze u osób dorosłych z afazją
- Oddychanie w praktyce logopedycznej
- Dysfagia neurogenna u osób doroslych
- Covid 19- rehabilitacja logopedyczna
- Zaburzenia poznawcze u chorych po incydentach neurologicznych
- Diagnoza i terapia rotacyzmów
- Motoryczne zaburzenia mowy – dyzartria
- Emisja głosu
- Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym
- ORM - autorska propozycja postępowania z dziećmi w wieku przedszkolnym
- Dziecko z padaczką w diagnozie i terapii logopedycznej
- Dziecko z afazją w szkole i przedszkolu
- Terapia logopedyczne głosek tylnojęzykowych oraz nowa metoda wywołania [k], [g]
- Rotacyzm - autorska terapia rotacyzmu A. Banaszkiewicz
- Motoryczne zaburzenia mowy - apraksja
- Terapia logopedyczna u pacjentów z zaburzeniami otępiennymi
- Zespoły objawów afatycznych u dorosłych
- Prawa półkula mózgu - czy potrzebne jest wsparcie logopedy
- Mowa bezdźwięczna,kinestezja artykulacyjna - postępowanie logopedyczne
- Podstawy anatomii dla logopedów- mięśnie głowy i szyi
- Komunikacja z osobą starszą
- Zmiany funkcjonowania poznawczego w procesie starzenia się
- Certyfikowane szkolenie w zakresie wykorzystania narzędzie Karta Oceny Słuchu Fonemowego (233/2021/KOSF)
- Jak spowolnić bardzo szybka i niewyraźną mowę u osoby dorosłej
- Wędzidełko - studia przypadków
- Diagnoza i ortodoncja dla logopedów- diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustnotwarzowego w ujęciu ortodontycznoneurologopedycznym.
- Pacjent z rozszczepem podniebienia w gabiencie logopedycznym
- Nosowanie i ćwiczenia podniebienia miękkiego w praktyce logopedycznej
- Plastrowanie statyczne i dynamiczne
- AAC - alternatywne i wspierające formy komunikacji
mgr Dorota Danisz - audiofonolog, protetyk słuchu, logopeda
Wykształcenie:
- Warszawski Uniwersytet Medyczny - kierunek Audiofonologia z protetyką słuchu
- Pedagogium Wyższa Szkoła Nauk Społecznych w Warszawie - logopedia
Szkolenia:
- Logorytmika - ruch słuch słowo ProCentrum
- Elementy Metody Werbo-Tonalnej
- Opóźniony Rozwój Mowy
Doświadczenie:
- Audiofonolog w Centrum Medycznym Medicover Warszawa od 2018 roku
- Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku
- Protetyk słuchu w Medika Aparaty Słuchowe (IV 2017- VI 2018)
- Audiofonolog w Centrum Medyczne Aurismed, (VI 2016 - III 2017)
- Logopeda w Poradni Psychologicznej EGO (2019)
- Praktyki logopedyczne w Instytut "Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka" (2019)
- Praktyki w Specjalistycznym Ośrodku Diagnozy i Rehabilitacji Dzieci i Młodzieży z Wada Słuchu PZG (2016)
Aleksandra Machura - psycholog, psychoterapeuta, pedagog
Absolwentka psychologii klinicznej oraz pedagogiki opiekuńczo-resocjalizacyjnej. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, terapii pedagogicznej oraz edukacji i potrzeb rewalidacyjnych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Obecnie w trakcie całościowego kursu psychoterapii poznawczo-behawioralnej. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stażach, m.in. w Akademickim Centrum Psychoterapii i Rozwoju SWPS, na Oddziale Psychiatrycznym Szpitala Bródnowskiego w Warszawie, prowadząc warsztaty wychowawcze dla rodziców w warszawskich żłobkach, a także jako psycholog, pedagog i doradca zawodowy podczas kilkunastoletniej pracy w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum.
Prowadzi terapię z osobami dorosłymi, dodatkowo specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą. Pracuję w nurcie terapii poznawczo-behawioralnej oraz terapii schematu.
mgr Justyna Berger-Kubiak - polonista, logopeda, neurologopeda
Ukończone szkolenia:
- Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego (CAPD) jedną z przyczyn trudności w uczeniu się
- Dysleksja rozwojowa: teoria i diagnoza. Specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu (dysleksja, dysgrafia, dysortografia)
- Wspieranie funkcji prelingwalnych w praktyce logopedy- wczesna opieka logopedyczna nad dzieckiem od 0 do 2 r.ż
- Kontakt i komunikacja dorosłego z małym dzieckiem niepełnosprawnym
- Terapia ustno- twarzowa i stymulacja sensomotoryczna osób z nieprawidłowym napięciem mięśniowym
- Elastic Therapeutic Taping in Head, Neck and Orofacial disorders.
- K – TAPING W LOGOPEDII – Metoda plastrowania dynamicznego 20-21 luty 2016 Sosnowiec
Certyfikaty:
- TERAPIA RĘKI w wymiarze 16 godzin
- Umiejętności oralno-motoryczne, a Terapia Integracji Sensorycznej w wymiarze 12 godzin wykładów i ćwiczeń
mgr Paulina Gołębiewska – logopeda, nauczyciel języka polskiego, neurologopeda w trakcie specjalizacji. Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, szkołach podstawowych oraz na oddziałach neurologicznych i otolaryngologicznych szpitali przy ul. Banacha oraz przy ul. Niekłańskiej. Od marca 2019 roku jestem zatrudniona w Poradni Logopedycznej LOGANN. Pracuję z dziećmi z trudnościami artykulacyjnymi, z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także wspieram rozwój mowy młodszych pacjentów, u których umiejętności komunikacyjne nie pojawiły się w oczekiwanym czasie. Sposoby oraz metody pracy dostosowuję do indywidualnych możliwości i poziomu rozwojowego Pacjentów. Odbyłam szkolenie z masażu logopedycznego od podstaw – podejście praktyczne oraz szkolenie z zakresu terapii dzieci z opóźnionym rozwojem mowy. Tematem mojej pracy magisterskiej był stan mowy pacjentów z dysfunkcją móżdżku. W magisterium skupiłam się na ataksji rdzeniowo-móżdżkowej i związanej z nią dyzartrii ataktycznej. Swoje kompetencje w zakresie diagnozy i terapii neurologopedycznej poszerzam podczas specjalizacji z neurologopedii na Uczelni Łazarskiego.
Małgorzata Lewicka - pedagog, logopeda, certyfikowany terapeuta miofunkcjonalny
Wykształcenie:
- SGGW Studia Magisterskie -Pedagogika wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną.
- Uniwersytet Humanistyczny SWPS – Logopedia -Studia Podyplomowe
Certyfikaty:
- Certyfikat MFT 9-99 sTArs – Terapia miofunkcjonala wg A. Kittel (uczestnictwo w szkoleniu uprawnia do prowadzenia terapii miofunkcjonalnej)
Szkolenia:
- Ocena Funkcjonalna Traktu Ustno-Twarzowego. Mioterapia- E. Mendala – Kwoczek.
- Terapia miofunkcjonalna Wg. A. Kittel Mft 9-99. Barbara Paradowska.
- Masaż logopedyczny od podstaw - podejście praktyczne. Mgr. Aleksandra Kaczyńska.
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego - Małgorzata Gawryl.
- Wędzidełko: ocena, przygotowanie do podcięcia i opieka po zabiegu.
- Rotacyzm - metodyka postępowania w terapii rotacyzmu.
- Afazja u osób dorosłych.
Doświadczenie:
- Logopeda w Poradni Logopedycznej Logann od 2019 roku. Zajmuje się prowadzeniem terapii logopedycznej i miofunkcjonalnej pacjentów z trudnościami artykulacyjnymi, dyslalia, ankyloglosją oraz z osobami dorosłymi po przebytych incydentach neurologicznych, a także terapią dzieci z opóźnionym rozwojem mowy.
- Praktyka specjalistyczna na oddziale neonatologicznym w Szpitalu Klinicznym im. prof. W. Orłowskiego w Warszawie
- Praktyka specjalistyczna w Przychodni Rehabilitacyjnej dla Dzieci i Młodzieży.
- Praktyka specjalistyczna w Instytucie Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach.
- Praktyka specjalistyczna w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie
- Praktyka specjalistyczna w Przedszkolu Specjalnym nr 249 w Warszawie
- Praktyka w Szkole Podstawowej przy Fundacji Pomocy Niepełnosprawnym
- Praktyka specjalistyczna w Centrum Kompleksowej Rehabilitacji w Konstancinie Jeziornej
- Praktyka specjalistyczna w licznych poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, szkołach podstawowych, przedszkolach w warszawie.
- Nauczyciel wspomagający w Przedszkolu The English Playhouse od 2017 roku.
mgr Weronika Kamińska – logopeda
Wykształcenie:
- Studia I stopnia na kierunku logopedia realizowanym na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- Studia II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanym na Uniwersytecie Warszawskim oraz Warszawskim Uniwersytecie Medycznym
Szkolenia:
- Przychodzi dziecko do logopedy. Jak profesjonalnie przeprowadzić diagnozę logopedyczną?
- Ankyloglosja- krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu.
- Szkolenie wewnętrzne w Poradni Logopedycznej Logann z zakresu terapii miofunkcjonalnej.
- Głoski K/G
- Dyslalia wieloraka
- Głoski F/W
- Terapia dyslalii od teorii do praktyki
- Seplenienie
- Głoski TDN/L
- Rotacyzm
- Głoski dźwięczne i bezdźwięczne
- Szereg szumiący
Marta Zdyb – logopeda, terapeuta integracji sensorycznej, logorytmiki
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski, kierunek logopedia ogólna i kliniczna, studia I stopnia - licencjat
- Uniwersytet Warszawski, kierunek logopedia ogólna i kliniczna, studia II stopnia – magister
- Collegium Humanum, kierunek neurologopedia, studia podyplomowe – w trakcie
- Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej – kurs I oraz II stopnia z zakresu integracji sensorycznej
Szkolenia:
- SMURF - Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia - podejście autorskie - mgr Ewelina Mendala-Kwoczek
- Masaż logopedyczny od podstaw. Podejście praktyczne – mgr Aleksandra Kaczyńska
- Kinestotaping w logopedii, medycynie estetycznej twarzy i fizjoterapii stomatologicznej – dr hab. Ewa Mikołajewska
- Logorytmika - ruch, słuch, słowo – mgr Ewa Bombol
- Niemowlak u logopedy, część I – wprowadzenie - dr n. hum. Marzena Machoś
- Niemowlak u logopedy, część II - Miobobo © (krótkie wędzidełko języka u niemowląt - podejście praktyczne) - dr n. hum. Marzena Machoś
- ORM-36: Jak rozgryźć opóźniony rozwój mowy? 8 kroków do efektywnej terapii – mgr Marta Czajka
- Opóźniony rozwój mowy. Autyzm w praktyce logopedycznej - mgr Dominika Szczepanik
- Analiza złożonych przypadków logopedycznych -diagnoza i postępowanie terapeutyczne - mgr Katarzyna Szłapa
Dorota Puziuk - Logopeda, Terapeuta emisji głosu
Wykształcenie:
- 2016 – 2021 Uniwersytet Warszawski - kierunek Logopedia Ogólna i Kliniczna
- 2012 – 2016 Studium Aktorskie im. A. Sewruka przy Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie - aktor dramatu
Doświadczenie:
- 2021 - Poradnia logopedyczna „Logann”
- Terapia indywidualna (dyslalia, ORM, dyzartria, emisja głosu, niepłynność mowy)
- Staż logopedyczny
- 2018 – 2020 Planeta Warszawa, półkolonie
- Prowadzący warsztatów, wychowawca
- 2018 - 2020 Centrum Edukacji Filmowej
- Prowadzący pokazów multimedialno-edukacyjnych dla dzieci
- 2016 – 2017 Zajęcia indywidualne z dorosłymi i młodzieżą
- Instruktor teatralny
- 2016 – 2017 Niepubliczne przedszkole „Bratek” w Olsztynie
- Instruktor teatralny, zajęcia grupowe
- 2013 – 2016 Teatr im. S. Jaracza w Olsztynie
- Aktor
Odbyte Warsztaty i Szkolenia:
- 2021 – Terapia Miofunkcjonalna, Prow. Eliza Trojanowska
- 2021 – Szkolenie z zakresu Dyslalii, Prow. Marta Czajka
- 2021 – Szkolenie „Jak wywołać głoskę R”, Prow. Marta Czajka
- 2021 – Szkolenie „Wędzidełko okiem praktyka – diagnoza, terapia przed i po zabiegu”
- 2021 – Zabawy logopedyczne w żłobku i przedszkolu, Prow. Mgr. Karolina Hzacent
- 2021 – Zabawy stymulujące rozwój emocjonalny, Prow. Emilia Pisarzowska-Izbińska
- 2021 – Zabawy paluszkowe w żłobku i przedszkolu, Prow. Mgr. Marta Patalong
- 2020 – Logorytmika – zabawy i scenariusze logorytmiczne – szkolenie
- Teczka Logopedy; Baas Logopeda
- 2017 – 2020 Praktyki Uniwersytetu Warszawskiego
- logopedia szkolna i przedszkolna (Niepubliczne Przedszkole Sióstr Niepokalanek w Warszawie, SP 340 w Warszawie)
- terapia osób po laryngektomii ( Centralny Szpital Kliniczny UCK WUM)
- terapia osób po udarach (Szpital Grochowski w Warszawie, Poradnia „Logann” w Warszawie)
- terapia dzieci z zaburzeniami (PPP nr24 w Warszawie, PPP nr5 w Warszawie)
- terapia osób z zaburzeniami płynności mowy (SPPP „TOP” w Warszawie)
- terapia osób z zaburzeniami słuchu (Instytut Głuchoniemych, Polska Fundacja Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym)
- 2016 – Warsztaty z Dykcji i Emisji głosu, Prow. Magdalena Zaorska
- 2014 – Warsztaty z zakresu Techniki Aleksandra
- 2018-2019 Studia podyplomowe w WSPiA O/Z w Warszawie - Terapauta Integracji Sensorycznej
- 2013-2015 Studia magisterskie w Akademi Wychowania Fizycznego im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie - magister fizjoterapii, specjalizacja w ortopedii
- SCOLAR Stosowana Analiza Zachowania (2022)
- Acentrum Szkolenia S.C.A Giczewska, W. Bartkiewicz) Terapia Ręki (2019)
- Kręgosłup- osteopatyczna diagnostyka i leczenie (mgr. Bogusław Mazur D.O) (2018 - IV MODUŁY)
- Kinezjotaping Polska Kurs z kinesiotapingu (stopień podstawowy i rozszerzony) (2013)
- Fizjoterapeuta/Terapeuta Integracji Sensorycznej/Koordynator Fizjoterapii
- Terapeutyczny Punkt Przedszkolny "Małe Kajtki" (09/2020 - obecnie)
- Fizjoterapeuta/Terapeuta Integracji Sensorycznej/Terapeuta Ręki/Manager Rehabilitacji
- Oxygen Fitness&Wellness Club Sp. z o.o. (12/2016 - obecnie)
- Projekt unijny - rehabilitacja dziecięca w przedszkolach integracyjnych (2018 - 2019)
Dorota Hajda - logopeda
Wykształcenie:
- Uniwersytet Warszawski, Logopedia ogólna i kliniczna
Kursy, szkolenia:
- AAC - komunikacja alternatywna i wspomagająca, zorganizowane przez Przedszkole Terapeutyczne Ooniwerek Fundacji Koocham
- Połykanie w logopedii - wskazówki do diagnozy i terapii
- Szkolenie z terapii miofunkcjonalnej
- Zabawy w terapii ORM
- Frenotomia - ćwiczenia i masaże
- Jak działa głos - w studio doskonalenia głosu Voice Progress
Paulina Wasąg - Logopeda
Absolwentka kierunku logopedia ogólna i kliniczna Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Doświadczenie w pracy z pacjentami zarówno dorosłymi, jak i dziećmi zdobywała na licznych praktykach m. in: na Oddziale Neurologicznym w Szpitalu Bielańskim w Warszawie, na Oddziale Terapii i Rehabilitacji Neurologicznej w Szpitalu Grochowskim w Warszawie, w Klinice Otolaryngologii w Centralnym Szpitalu Klinicznym, a także w placówkach oświatowych.
Szczególnie interesuje się zaburzeniami mowy o podłożu neurologicznym, a także świadomością na temat tych zaburzeń.
Współorganizatorka I Studenckiej Konferencji Logopedycznej „Dysfagia-przełknij to!”.
Szkolenia:
- Zaburzenia mowy po przebytym udarze mózgu u pacjentów dorosłych
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
- Seplenienie międzyzębowe - diagnoza, metody korekcji i terapii
- Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka
- SMURF - Strategiczna Metoda Usprawniania Realizacji Fonemów - prof. dr hab. Danuta Pluta-Wojciechowska
- Gesty ©GORA w ujęciu praktycznym - mgr Gabriela Lorens
- Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym - dr Mira Rządzka
- ORM bez teorii I i II edycja - mgr Marta Czajka
- Terapia dzieci z zaburzeniami pochodzenia korowego cz. 1
- Opóźniony rozwój mowy - terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy
Agnieszka Ziętarska – logopeda, nauczyciel języka polskiego, neurologopeda. Jestem absolwentką kierunku logopedia ogólna i kliniczna realizowanego na Uniwersytecie Warszawskim (studia licencjackie) oraz pedagogiki specjalnej, specjalność logopedia w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej (studia magisterskie). Moje prace dyplomowe dotyczyły zaburzeń mowy i języka osób z trisomią 21. Na co dzień pracuję głównie z dziećmi z dyslalią, opóźnionym rozwojem mowy oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.
Szkolenia:
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza – terapia – masaż
- Picture Exchange Communication System – Poziom 1
- Modelowanie bez tajemnic
- Logorytmika
- Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna
- Ankyloglosja – krótkie wędzidełko języka, diagnoza i terapia przed i po zabiegu
- AAC – Wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się
- Nauka czytania od sylaby do zdania
mgr Anna Skotnicka - pedagog specjalny, terapeuta Metody Warnkego, terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchowej Johansen IAS, dyplomowany terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta Metody Krakowskiej, hipoterapeuta. Ukończyła Akademię Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, specjalność pedagogika terapeutyczna. Ukończyła I i II stopień kursu terapii Integracji Sensorycznej w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Od dziesięciu lat prowadzi terapię integracji sensorycznej, terapię ręki. Od sześciu lat zajmuje się Indywidualną Stymulację Słuchu Johansen IAS. Odbyła czteromiesięczną praktykę w terapii z dziećmi autystycznymi w Stanach Zjednoczonych. Uczestniczyła w delfinoterapii dzieci autystycznych. Wieloletni wolontariusz Warsztatów Terapii Zajęciowej. Prowadziła autoterapię dzieci z zaburzonym kontaktem pod okiem dr H. Olechnowicz przy Polskim Towarzystwie Psychologicznym. Pracowała metodą Opcji. Odbyła stugodzinną praktykę z Metody Krakowskiej pod okiem Iwony Wójtowicz oraz wszystkie wymagane szkolenia z tego zakresu. Długoletni członek i pracownik Fundacji Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Hej Koniku!”. Ukończyła kurs I stopnia metody INPP, Trening zastępowania agresji ART, kurs pracy z dzieckiem z ADHD w Centrum CBT.
Róża Błońska - neurologopeda - specjalista wczesnej interwencji logopedycznej, terapeuta integracji
sensorycznej, certyfikowany realizator PECS, certyfikowany terapeuta ręki.
Absolwentka studiów I i II stopnia na kierunku: Logopedia ogólna i kliniczna Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Katedrze i Klinice Otolaryngologii SPCSK w Warszawie, Katedrze i Klinice Neurologii SPCSK w Warszawie, na Oddziale Patologii Noworodka z pododdziałem Opieki Pośredniej i Opieki Ciągłej, Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Słabosłyszących nr 15 im. Ottona Lipkowskiego w Warszawie oraz Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Warszawie. Ukończyła roczny staż logopedyczno-terapeutyczny w Fundacji Synapsis, uczestnicząc tym samym w diagnozie i terapii dzieci ze spektrum autyzmu. Uczestniczka wielu certyfikowanych szkoleń i kursów, a także konferencji. W swojej pracy zajmuje się diagnozą i terapią neurologopedyczną dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych. Specjalizuje się również w diagnozie i terapii zaburzeń artykulacyjnych u dzieci, młodzieży oraz dorosłych, terapii logopedycznej dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, terapii dzieci ze spektrum autyzmu, zaburzeniami płynności mówienia o podłożu lingwistycznym i konsultacjami logopedyczno-ortodontycznymi. W terapii przyjęła responsywny styl pracy, który charakteryzuje się dostosowaniem działań terapeutycznych do poziomu rozwojowego każdego dziecka. Postępowanie terapeutyczne z pacjentem dotyczy przede wszystkim, reagowania, stwierdzania lub działania na rzeczywisty ,,stan’’ dziecka. Powyższy styl pracy umożliwia ukierunkowanie rodzaju interakcji na wcześniej wyznaczony cel terapii. Wykorzystuje również w swojej pracy zawodowej elementy programu terapeutycznego HANDLE (Holistic Approach to NeuroDevelopment and Learning Efficency), który jest holistycznym podejściem propagującym pracę z osobami z zaburzeniami rozwojowymi całościowo pod kątem układu nerwowego, dostosowania środowiska i diety. Współpracuje z innymi specjalistami, w celu ustalania metod i trybu postępowania terapeutycznego w zakresie komunikacji (werbalnej i niewerbalnej)